spannend hier bij een deel merrie's ,ben benieuwd wie de volgende is.
Ga morgen toch een langere usb kabel halen hoor ,wil de stal er volledig op zo mist niemand(de staarders ) de bevalling.
jennyk
Geplaatst: 09-03-10 18:45
ik had ook foto's gemaakt en al op de comp gezet, ik kan nu alleen niet meer vinden waar ze gebleven zijn
nurona14
Geplaatst: 09-03-10 19:59
zo, allang niet meer geweest hier...
voor iedereen die al een veulentje heeft gehad nu, Gefeliciteerd! heb niet zo veel tijd om alle pagina's bij te lezen
Nurona is vandaag 291 dagen drachtig, dus begint al op te schieten!! de dochter van Nurona, Verona, moet vanaf vandaag nog 7 daagjes, ze begint al aardig uiers te krijgen, en natuurlijk wanneer zij begint, blijf ik ook slapen! dus als ze der veulentje krijgt, horen en zien jullie dat ook vast wel!
oja, en weten jullie nog hengsten namen met een F? ik weet echt helemaal niks
@Nada, Mijn paardje heet Serenada, afgekort naar nada
Nada
Geplaatst: 09-03-10 20:26
Bimmetje schreef:
@Nada, Mijn paardje heet Serenada, afgekort naar nada
Oh vandaar. Ik vond het wel grappig om opeens mijn naam voor bij te zien komen. Maar mooie afkorting hoor .
manueeltje84
Geplaatst: 09-03-10 20:28
Morgen ochtend weer lekker lessen met mijn toppertje Avignon
Beeker
Geplaatst: 09-03-10 20:32
Voor mijn paardje is het aftellen nu ook begonnen. Nog een kleine maand en we zullen zien wat erin zit....... Ze heeft een behoorlijke buik maar is verder nog super fit.
Succes allemaal met de drachtige paardjes. Hopen op een goede bevalling en natuurlijk prachtige veulentjes straks in de wei .
frenia
Geplaatst: 09-03-10 20:51
dikke tieten van mon
talida: ja hoor, dat trekt wel weer bij naarmate de geboorte nadert
mabon: fwiew ook al zo'n uier maar nog slappe spenen, dus denk wel dat ze het nog even ophoudt
balou: leuke pony wat een buik!
mabon: hahahaha! hoe mis kan je het hebben! typ net nog dat het vast nog efjes duurt en tada! gefeliciteerd!!!
manueeltje: feli met de mijlpaal
mabon: hihi leuk veulie!!
amandake: kyra eindelijk in actie!
parousha: na, ik vind dat toch een beste buik hoor
Kan iemand me uitleggen wat nou precies darmpek is?
Maseike
Geplaatst: 09-03-10 21:00
Ga zo ff bijlezen.
Mon lekt een beetje en dan is het weer weg. Verder zie ik nog weinig aan tiet om te zeggen owjeeh. Wachten het nog maar rustig af. Mon is geen vriendelijk paard op dit moment maar met een beetje eten wil ze nog wel eens lief doen. Begin volgende week krijgt ze haar nieuwe stal en daar mag ze in bevallen. Ze krijgt het nu wel zwaar het arme dier maar ja nog ff en dan kan ze heerlijk genieten op de wei met der kindje
Ga nog heerlijk genieten van een avondje op de bank met de kids
Maseike
Geplaatst: 09-03-10 21:02
AngelsDitch schreef:
Kan iemand me uitleggen wat nou precies darmpek is?
nog niks hoor.. ze stond er nog net zo bij als andere dagen... we hebben het nu weer over "het zal voor dit weekend toch echt wel gebeuren" maar dat zeggen we al 2 weken