Ook stom. Dan zal ik je eens zeggen wat er te zien is . Het is dus een vos merrietje, met een mooie aftekening op haar hoofd, zo een uitgerokken driehoek. Ze doet momenteel af en toe eens een poging om recht te staan, terwijl 2 meisjes/vrouwen haar aanmoedigen, maar het wil nog niet echt lukken.
Is die merrie nu nog niet bevallen, arm ding, haar bekijk ik al af en toe een week lang.
Tot nu toe heb ik ook nog geen bevallingen gezien, wel 2 keer eigenaar gewaarschuwd dat merrie lag te persen maar in beide keren verbrak de verbinding met de webcam hier. En nu al 6 keer dat een merrie bezig is mensen er al bij en dan of gaat de telefoon of er is wat anders waardoor ik steeds bevallingen mis. Ach ja het 2 keer bellen deed me al goed, al blijft het raar dat je naar amerika iemand wakker belt vanuit nederland.
Ziet er nu rustig uit lijkt het. Trouwens die vosmerrie van goldenventure farm is inmiddels van low naar niets gegaan, staart is nu wel ingevlochten en de eigenaren blijven de stal in en uit lopen.