Abbysumo en Joto sterkte allebei. Maseike mooie foto !!!
Hier weinig nieuws, had eigenlijk wel een voller uier verwacht met evt. volgelopen spenen nu het weer aanzienlijk beter is, viel eigenlijk een beetje tegen , maar ze is nog niet aan de tijd (322), maar normaal gesproken is ze altijd te vroeg.
KootMiraDrum
Geplaatst: 30-03-09 20:38
Hij is mooi, Amandake! Je hebt een abonnement op bruinbont Joto, sterkte meis.
Ik wordt een beetje gek van Wet Look, het wordt nu toch wel eens tijd dat ze wat meer voort maakt, zometeen is heel de melkbar al leeg, ze blijft druppen
PercyLeen
Geplaatst: 30-03-09 21:01
Opvangen Manueeltje!
Itismei
Geplaatst: 30-03-09 21:07
manueeltje84 schreef:
Ik wordt een beetje gek van Wet Look, het wordt nu toch wel eens tijd dat ze wat meer voort maakt, zometeen is heel de melkbar al leeg, ze blijft druppen
Dan moet het veulen er inderdaad maar snel uitkomen
amandake: gefeliciteerd!! was ik toch maar vlug binnen gesprongen na mn werk, wilde langskomen om bibi der veulen te zien maar het werd echt te laat en met mn collega erbij, ...
Ik ga lekker in bed tv kijken, verborgen gebreken.
Tot snel.
pippalex
Geplaatst: 30-03-09 21:38
manueeltje84 schreef:
Hmmm, vandaag op de faculteit helaas een merrie zien sterven na geboorte van een erg mooi veulentje. Ze had een erg grote bloeding, en ze hebben haar in moetne laten slapen :S arme ding had zn pijn... nog maar de vraag of het veulen het overleeft... :S Best naar om te zien, zeker als je weet dat je eigen merrie nog moet..