Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
frenia schreef:ponyparadijs: met zo'n reacties help je jezelf niet echt vooruit
er wordt ook niet op àlles gereageerd wat ik zeg, plaats of vraag en dat terwijl ik al jaren "meedraai"
sowieso vind ik dat het DB-topic geen verplichting mag worden waarbij je dagelijks op iedereen moet antwoorden om mee te kunnen. Dat haat ik namelijk zo aan andere HK-topics en dat vind ik juist zo leuk aan het DB-topic, dat je soms eens wat afwezig mag zijn en toch weer leuk kan inpikken op de dingen.
Als je geen antwoord krijgt, dan helpt het wel eens om je reactie/vraag na een tijdje opnieuw te plaatsen, desnoods zelfs als quote van jezelf, maar niet met dat gedoe over negeren erbij.
ponyparadijs schreef:Nou heb ik al tijden het idee dat ik hier genegeerd wordt!!! En nu blijkt maar weer dat dat inderdaad zo is!!! Thanks luitjes!!
frenia schreef:Hoe vaak dat ik nu al van mensen heb moeten horen dat onze mops toch wel érg dik is
Met mijn paarden is het ook altijd zo, vooral Tinkerbell is een zwaargebouwde irish cob en dan hoor je ook wel eens van: amai wat een vet paard![]()
frenia schreef:je krijgt idd wel elk jaar weer een soort van "groepjes" naargelang interesse, gemeenschappelijke kenmerken (bv sport, rassen,...)
Ik voel me altijd het meest betrokken met de drachtige tinkerdames en onthoud precies ook beter wat er over hen verteld wordt dan over warmbloeden bv, al heb ik ook wel ieder jaar niet-tinkers die er voor uitspringen en die ik graag volg