Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) En Gon is gewoon een supermerrie.
Eenmaal binnen was ik blij dat er tussen shanaya en de langswandelende paarden (en mezelf) tralies zat. De anders ow zo lieve goedsul van een shanaya was in alle staten en vloog al het mannelijk schoon (met of zonder ballen) zowat aan door het tralies heen. Toen ik na de laatste vent terug liep langs haar tralies had ze niet direct door dat ik geen paard meer in handen had en ging ze weer tekeer.... Een kleine haaibaai zo op het laatst. Bij njadien weten we dat wel, ik loop met een boog om haar box heen als ze hoogdrachtig is (bovenkant van haar deur is zonder tralies) als ik een paard in handen heb. 

Leuke foto's van de 2 broertjes! Ben ook benieuwd naar de grote zus, de foto's in het topic in je onderschrift doen het helaas niet meer.. Wanneer is Gon dit jaar uitgerekend?
dat is idd heel spannend bij Tinkers! Waarom wil je zo graag witte hoofden? Ik vind dat zelf helemaal niet zo mooi.
Maar ik heb er een abonnomentje op, alle veulens bij ons zijn met witte hoofden geboren hahaha. Al moet ik zeggen dat ik die van Niamh wel heeeel mooi vind. Maar mijn grootste droomveulen is toch wel een bruinbont merrieveulen, met heel veel bruin, wit-zwart-wit-zwart gestreepte manen. En dan ook nog een kolletje en een snebje.
Maar nee, zo'n veulen zie ik hier nooit geboren worden eigenlijk. 
(Blossom ook, vanaf dag 180
Maar goed, het wordt niet meer of minder dus ik maak me er niet zo druk over)

*zwijmel* Ik vind ze echt super schattig als ze klein zijn.
Maar wat ontzettend vervelend van het broertje.. Daar zou ik ook echt wild van kunnen worden!
Ik hoop dat ze je snel weer lekker laten slapen. 
Spirit die is echt kampioen met wormenpasta ontwijken. Ontzettend vermoeiend. Ik heb het al jaren geleden opgegeven om de wormenpasta in haar mond te krijgen dus doe ik het door het voer. Maar ook daar wordt ze steeds gedrevener in. Ze weigerde zelfs de slobber met merriebrok, stukjes appel en stroop op te eten.
Uiteindelijk pakte ik een wormenpasta en daar overviel ik haar zo mee dat ik hem er snel in kon spuiten.
Paard was TOTAAL geschokt hahahaha. Maar goed, ik ben er weer even vanaf.
Heb Puzzel ERG blij gemaakt met de emmer van Spirit! 

hihi die aftekening is echt super