Neon: Stressen geblazen zo net voor je de ring in moet! Leuk is dat he als iedereen benieuwd is

Lindy: Ja, sneu he, als ze op het laatst lopen. Waak-ze, het is het zeker waard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
silkie schreef:Isis d'r uier is nog meer gegroeid, (heb 't bij onze andere merrie nog nooit zo groot gezien voor de geboorte....) en ze wordt echt link als je eraan zit.
Verder staat de kling een klein beetje open en loopt ze een beetje met haar achterbenen wijd.
Denk eigenlijk niet dat het vannacht al komt, totaal geen teken van enige onrust
uier vanavond:
en als je goed kijkt, zie je een witte kegel (lukte niet om de foto scherper te krijgen, zonder levensgevaar)
Wel lachen, kan ik eindelijk ook eens uierfoto's plaatsen!
silkie schreef:he whiz, zag je gisteravond op de cam de birth alarm omdoen. Wat is lib dan braaf! bij Isis is het echt een drama, draaien, trappen etc. Moest wel een beetje grinniken, volgens mij hebben we allemaal hetzelfde ritueel; even knuffelen, braaf paard en dan hop er onder hangen om naar die stomme uier te kijken.
Neonlight schreef:Haha, grappig die rituelen! Ik sla het knuffelen over.Vlieg meteen naar uier en kling.
Maar Neon houdt niet van knuffelen, even kroelen achter de oren en dan houdt het op. Gaat wel heerlijk gezellig tegen je aan staan.
![]()
Maar een witte drup aan de tepel? Het zal nu onderhand toch wel eens moeten komen!
silkie schreef:een drup klinkt wel iets te optimistisch, het is nog geen melk hoor!