sterkte holly,krijg er kippevel van,maar kop op hè
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sterkte holly,krijg er kippevel van,maar kop op hè
Holly het ging allemaal zo goed en dan lees ik ineens dat Holly een tweeling verworpen heeft. Ik krijg het echt spontaan koud hier... een brok in mijn keel...
Heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed is met Holly

IndianSummer schreef:Idd, lijkt of er veel merrie's hun veulen(tweeling) verwerpen..
Hollybolly schreef:hol heeft tweeling verworpen vanmorgen

het leek allemaal zo goed te gaan, 
die verzekerde mij dat hij gevoeld zou hebben als het een tweeling zou zijn bij Tinkerbell (opgevoeld op meer dan 5 maand) en dat hij ook zeker is dat bij angel alles oke is... (niet drachtig + na tweelingdracht mooie baarmoeder qua vorm, grootte, zuiverheid,...)
Vorig jaar had ik 2 dwerggeitjes op 17 februari. deze keer ebwust halve maand later gepland (en eigenlijk wou ik een maand later, maar de bok heeft ze meteen de eerste dag gedekt en dat had ik niet verwacht...) zal eens een foto uploaaden 
heb wel alles gelezen! maar heb volgens mij gaten in mn hersenpan

youngster schreef:IndianSummer schreef:Idd, lijkt of er veel merrie's hun veulen(tweeling) verwerpen..
Tweelingen worden bijna altijd verworpen. Daar is een merrie gewoon niet op gebouwd helaas