Bubbles, als het veulen er straks is, dan is het vast het wachten waard geweest... maar ja, daar heb je nu weinig aan
. Ik en papa zijn nu bezig om Ivanka's wei te omheinen, de helft is nu gedaan. Ivanka vind het maar al te interessant. Vooral toen papa er palen in sloeg met de hamer.. Ik heb er toen echt weg moeten jagen, omdat ze er veel te dichtbij kwam staan
. Maf paard. En toen de bovenste lint er stond, ging ze ernaartoe en heeft ze er echt zeker 5 minuten staan kijken... Ze snapt er maar niks van
. Vandaag stond ze dus zo te kijken, het viel me op dat ze nu ook de breedte in gaat groeien
. Alleen nog steeds geen bewegend veulie gezien/gevoeld... Daar krijg ik echt de kriebels van, ik wil het gewoon voelen, dan weet ik dat het leeft! Haar buik groeit wel, maar ze staat ook de hele dag op de wei, dus die buik groeit sowieso wel
... 

) en wilde nu even bijlezen over al die veulentjes ... NIET dus ... jeeeeemig zeg!! Ik heb vooral medelijden met Bubbels
naar ons toe. Ze dut veel maar ziet er verder erg goed uit.
terwijl ze normaal 38,1 heeft en het niet super warm is. De meeste wintervacht is ze al kwijt en ze had gewoon rustig gelegen verder niks.
.
*druk bezig met trekken aan het lint* Ik kijk om, zie ik daar Ivanka gewoon een stuk plastic uit die zak trekken en op willen eten... ARGH! IVANKAAA!! Eerst er dus weer voor moeten zorgen dat dat plastic uit haar mond was
... Maar voor de rest was ze wel liefff, ze heeft goed meegewerkt iig. Alleen is ze het er volgens mij niet meer zo mee eens dat ze de grote wei niet meer op mag, nu heeft ze weer haar zomer-formaat-wei terug