Hier gisteren een erg onrustige star. Kwartier lang drentelen naar de buik schoppen en met staart zwiepen. Dacht eerst koliek, maar hield na een kwartier weer op en toen ging ze rustig eten. Ze zit vandaag op 307 dagen dus ze moet nog even voor ze de tijd heeft.
Hier vannacht onrustig vaak ligge weer staan en rollen. Dus ik ben benieuwd. Lang leven de slaapdienst ik heb de hele avond en nacht met de camera naast met gezeten en gelegen.
Nieky: zal het doorzetten en toch deze dagen eens gebeuren
Luna: Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar droog foto's
Sonjim: Spannend
Sexy: ook spannend, maar even blijven zitten is wel fijn even geduld
Hier is Charinde er klaar voor denk ik, ze is wat naar haar buik aan het trappen, uier staat helemaal stijf en ze heeft veel honger
Vorig jaar droeg ze 3 weken over, helaas een dood veulentje. Nu zit ze op 331 dagen en ik verwacht deze week wel een veulen, haar uier ziet er nu precies zo uit als toen een dag voor haar bevalling toen. We wachten af, ik vind het toch wel heel spannend merk ik, omdat haar veulen van vorig jaar dood geboren was
Voor velen spannend momenteel. Hier een duidelijke verandering in het uier. Maar ook in gedrag. Mijn knuffel wil niks meer van me weten. Oeps. Vandaag Eergister
Hier nog geen veulens of ander spannend nieuws, behalve dat ik langzaam gaar wordt van Aurora PH is rond de 6,8
Silver (298 dagen) is ook flink onderweg met uier:
Ice nu ook (279 dagen, maar bevalt altijd 2 weken voor de uitgerekende datum)
Fenja nog niets van ontwikkeling (299) En Jona, tja... Voor mijn idee voelt de uier wat voller aan maar dat kan ook mijn fantasie zijn Ondertussen 330 dagen. Ze is wel absoluut nog drachtig, veulen is mooi actief en zij zelf is behoorlijk rond. Maar dit uier is toch niet heel hoopgevend...
Gezien de uiers denk ik dat deze week heel veel veulens komen
Wonders
Geplaatst: 07-04-25 12:15
RanjaRietje schreef:
Gezien de uiers denk ik dat deze week heel veel veulens komen
Ik hoop op veulen spam in ieder geval!
SharonIndezz
Geplaatst: 07-04-25 12:22
Ik ga bij mijn merrie denk ik niet teveel uit van het uier, vandaag wel voller dan gisteren, en banden een heeeel stuk slapper, buikje is ook puntiger voor mijn gevoel, maaarja, misschien wil ik wel graag dingen zien
Vandaag 333 dagen
Uier gister:
Vandaag:
Buikje gister:
Vandaag:
memerel
Geplaatst: 07-04-25 12:34
Dit was Eef gisteren, we hebben hoop op een veulen deze week!