Gefeliciteerd Nieky!! Prachtig veulen. En een mooie schappelijke tijd, al houden je andere dames je misschien nog wel wakker
Fijn om te horen dat niet alleen mijn merrie veel ligt. Morgen beginnen mijn tentamens. Ik zie er flink tegenop. Word een weekje heel weinig stal en heel veel schoolboeken. En helaas na het weekend word ik geopereerd. Kon helaas niet anders gepland. Hopelijk mag ik dezelfde dag nog naar huis, en hoef ik niet te blijven want Fenna is inmiddels 325 dagen dus tegen die tijd verwacht ik wel dat het spannender wordt...
Jeeeej, 3 veulentjes!! Zou die babyboom echt gaan beginnen nu?
Claucarlien, AM_horses en Nieky, gefeliciteerd! Stuk voor stuk prachtig mooie veulens.
Wij hebben inmiddels camera’s geïnstalleerd, de PH strips liggen gereed. Maar voorlopig nog geen uier oid. We zitten nog 6 dagen voor de uitgerekend datum.
Is er gependeld bij de geboren veulens? Gewoon even nieuwsgierig…
Onze merrie ligt overdag niet, maar zie haar wel meer op rust staan als anders. En liggen deed ze ‘s nachts altijd al plat, daar zie ik geen veranderingen in. Zelf heb ik ‘t gevoel dat het nog weleens even kan duren. Het duurde ook echt wel even voor je kon gaan zien dat ze drachtig is.
De term maiden merrie heb ik echt even moeten googlen. Maar hier dus ook een meiden!
Hier is Quinn al veel onrustig geweest deze avond. Net gecheckt en ph is nog zo een 6.8 a 7. Maar wel veel meer spanning op de uier en puntbuik. Dus ik blijf maar slapen.
nieky1993
Geplaatst: 18-03-24 01:39
Alles is goed gegaan. Vlotte bevalling. Mesten, drinken en nagboorte er vanaf binnen 2u dus een tevreden mens . Ik waak vannacht wel nog bij Fleur. Ph was nog niet gezakt maar wel uier weer meer spanning erop. Daisy was overigens amper onrustig. Ze keek een paar x naar haar buik en draaide 2 rondjes. Ging liggen en begon eraan . Als ik niet had opgelet had ik het dus zo gemist.
Uier foto van Fleur ( natte speen is van het testen).
Splenius, Knolselder en Seven jullie ook succes vannacht. Hopelijk nog meer veulens.
Gefeliciteerd Nieky! Mooie kerel. Succes met waken voor de andere dame. Andere wakers ook succes! Ik heb nachtdienst, dus waak op afstand mee met jullie haha. Verloskundige in een ziekenhuis dus anders waken
Ik droomde dat mijn merrie ineens een volle uier had dus snel kijken op de camera maar ze ligt heel rustig dus dacht even hier kijken en gewoon weer een veulentje erbij.