Haar dochter van 4 vreet lekker mee, die heeft talent voor aankomen en kan ook bijna haar eigen buikfoto krijgen

Grap weleens dat ze toch drachtig is geworden, vind mijn vriend niet zo grappig want ik heb al een veulen aangeschaft omdat het niet was gelukt haar drachtig te krijgen.
Nog even voor de veulenkriebels, ons 2021 aangekochte veulentje (nu twee weken hier)

Ze ziet er mooi uit 

Hopelijk lukt het me om een beetje actief mee te kunnen kletsen. Ik ben in ieder geval wel een actieve meelezer! 

.
. Vraagje aan de wat meer ervaren fokkers. Volgend jaar komt onze dan 3 jarige nakomeling terug naar huis. Nou hadden we bedacht om de fokmerrie naar een andere stal te brengen om te bevallen, want 6 paarden is een beetje veel om bij te houden qua werk. Maar dat is natuurlijk maar tijdelijk, uiteindelijk komt ze terug en gaat het veulen naar de opfok of wordt verkocht. Nou denken we erover om de merrie te verkopen, wil eigenlijk graag verder met haar 3 jarige dochter en we hebben dan te veel paarden. Kunnen we de merrie dan het beste verkopen voor ze bevalt, zodat de nieuwe eigenaren haar meteen weer kunnen laten dekken als ze bevallen is? En Blijft ze dan bij ons, of zijn er ook kopers die de merrie al op stal willen hebben? Zou voor ons goed uitkomen want mijn moeder ziet het niet zo zitten thuis zoveel paarden.