Als of het zo heeft moeten zijn! Om de 1ste mooie lente dag is onze oude oma overleden (friese stermerrie met veel goeie nakomelingen van 23 jaar) (in laten slapen) Ze was ineens op.. Dat is nummer 2 van dit jaar die het leven laat..
quintusgl
Geplaatst: 30-03-09 19:47
abyssumo Veel sterkte!! Bah, dan heb je je er zo op verheugd.... gelukkig is de merrie ok.
Amandake: wat een plaatje!!! Daar kun je zeker trots op zijn!!
Net thuis, Porva voor de 2e nacht op stal en ze is super rustig!!!! Heb er alle vertrouwen in dat dit doorzet in de goede richting. Weer een stuk rust meer!
Maseike
Geplaatst: 30-03-09 19:51
Mijn man is ruin geworden hahahaha, alleen veulen daarna ook
jennyk
Geplaatst: 30-03-09 19:53
maseike: je was zo te zien ook precies optijd met je fototoestel
abbysumo: gecondoleerd
amandake: zooo zeg wat een haar! Die kan zeker al wel naar buiten
hihihi.....kan beter vragen hoe is het met het veulen hahaha! Ze waren elkaar aan het uitdagen, dus de foto was op het juiste moment. Ik heb mij rot gelachen
Judith was net boos dat ze niet meteen op stal mocht. Ik had haar even gepoetst (kwam en emmer haar vanaf!) en zette haar toen terug in de padock. Whitney moet er nl eerst in (m'n stallen zijn achter elkaar en de voorste is alleen te zien op de camera) en ik was nog niet klaar. Normaal de stal niet in willen. En nu helemaal sjago doen omdat ze er niet in mocht . Een half uurtje later rende ze zowat naar binnen. Ze staat nu lekker brokjes te eten.
Hier 2x mega dikke uier, 2x ingezakte billen. 1 kling die nog niet open hangt (vorig jaar heeft Benno 1,5 week op de toch gelegen voordat hij er uit waaide ) en 1 kling die ik niet kan zien zonder een klap te krijgen.
vuurtoren
Geplaatst: 30-03-09 20:07
abbysumo wat jammer nou sterkte
Amandake van harte hij is prachtig getekend
zo kunnen we en vooral marjo haar ouders tara de hele dag bekijken ze kunnen bijna de hele stal zien en ze is zo groot dat ze niet uit beeld kan verdwijnen.
dit was afgelopen donderdag...
en dit is vandaag....
en mevrouw voelt zich nog super maar is wel wat onrustig de spenen staan nog naar binnen maar het schiet op
Itismei
Geplaatst: 30-03-09 20:09
Blacksmurf en Amandake, gefeliciteerd! En wat een knappe kerel weer Amandake, dat vlekje op zijn buik aan de rechterkant
Abbysumo en Yoto, Sterkte met het verlies van jullie veulen en oma
Verder kwam ik een hoop dikke shetten tegen, een knappe Vienna van Twinklebel en een aantal kegelde merries van wie het toch niet lang meer kan duren. Weer is ook prachtig nu, dus laat maar komen die veulies!
Gem
Geplaatst: 30-03-09 20:15
Abbysumo en Yoto, sterkte met het verlies van een jonkie en een oudje.....