Clare pushed so hard she pushed her rectum out about a foot. The vet was to far away. He told me how to fix it and I did. I turned the cam off when I went to call him as I had no idea what to expect. Clare seems fine now there was no bleeding and she isnt in any pain. Baby is HUGE and healthy. 4 socks, blaze and belly white. Thanks for all the prayers this was a first for me. Have to say I was scared to death.
Ik hoop dat er nog iets bewaard wordt voor het weekend. Doordeweeks is erg lastig kijken. En 'smorgens alles nalezen voor je naar je werk moet is ook niet echt motiverend om weer aan de slag te gaan... Nou ja, nog even doorzetten en dan kan ik tot zondagavond lekker staren naar de camera's. Duim met me mee dat shasta iig tot vanavond wacht....
dit is nu de 4e of 5e merrie daar die niet in de stal blijft/waarvan de cam uit gaat. Maar als er bij haar al bij stond dat ze hulp nodig heeft kan het wel gepland zijn
De merrie staat bekend dat haar veulens niet goed liggen, vandaar het wandelen. En ja dat de cam's uit zijn.. Ik denk dat ik dat wel kan begrijpen, stel dat het allemaal niet zo heel vlekkeloos gaat dan hoef niet de hele wereld mee te kijken... Is al rot genoeg dan..
Wie weet worden Lexi2 en Sissy wel ineens aangespoord om ook aan de slag te gaan die mogen nu ook wel van mij
ukkiepuk
Geplaatst: 27-02-09 10:17
Woestein schreef:
De merrie staat bekend dat haar veulens niet goed liggen, vandaar het wandelen.
Lexi reageerd ook wel wat, of dat nu de onrust is wat er heerst of dat ze denkt laat ik ook maar even beginnen...
Wat me opvalt in de stallen bij de meeste dat ze allemaal met emmers water werken i.p.v het makkelijke automatische drinkbakje... Is wel apart/leuk om te zien hoe ze daar de staldingen doen...