Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
katrienh schreef:Mooie foto's Sjoert ! Wat is Wenonah toch een supermooie merrie. Houden jullie het veulen ?
Vienna is nu 159 daagjes drachtig. Mènnnnnn wat moet ik nog lang wachten! Ze is 20 juni uitgerekend. Ik sla dan een jaar over ( even terug in de sport + dan maart / april 2009 terug laten dekken ). Dat gaat láng duren. En heb al weer zoveel hengsten in m'n hoofd die ik wil gebruiken. Dat wordt tandenbijten
Sjoert schreef:katrienh schreef:Mooie foto's Sjoert ! Wat is Wenonah toch een supermooie merrie. Houden jullie het veulen ?
Vienna is nu 159 daagjes drachtig. Mènnnnnn wat moet ik nog lang wachten! Ze is 20 juni uitgerekend. Ik sla dan een jaar over ( even terug in de sport + dan maart / april 2009 terug laten dekken ). Dat gaat láng duren. En heb al weer zoveel hengsten in m'n hoofd die ik wil gebruiken. Dat wordt tandenbijten
De bedoeling is dat deze verkocht wordt. Als het een merrie is, bestaat de kans dat we gaan twijfelen ().
We verwachten aan het gedrag van de merrie te zien een hengst.
Nou ja.. "verwachten".. het is meer een gok
Hebbie foto's van je merrie? Waar is ze drachtig van?
katrienh schreef:Wat zien ze er goed uit Jess ! Dat snebje van Hilton
Haha we kunnen het op een dealtje gooien : jij een voskleurig merrietje, ik een donker hengstje. Eerlijk verdeeld toch
Sjoert schreef:De bedoeling is dat deze verkocht wordt. Als het een merrie is, bestaat de kans dat we gaan twijfelen ().
We verwachten aan het gedrag van de merrie te zien een hengst.
Nou ja.. "verwachten".. het is meer een gok
Citaat:Hebbie foto's van je merrie? Waar is ze drachtig van?
Citaat:Ben je met Vienna aan het werk nu Katrien?
Sjoert schreef:Monique, het voornaamste wat leerzaam is:
De merrie alles zelf laten doen, tot het eventueel mis gaat.
Verder niks