Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy_Komen

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 22:35

Ze is voor 99,9% maiden. Is niet 100% zeker, aangezien ze als 2 en een half á drie jarige naar Nederland toe is gekomen vanuit Ierland. De kans dat ze in Ierland een veulen heeft gehad is volgens mij zeer klein. Ik ga er dus gewoon van uit dat ze maiden is. Maar het uier wordt nu wel heeeel groot voor een maiden volgens mij Bloos

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 22:41

Wendy_Kila schreef:
Ze is voor 99,9% maiden. Is niet 100% zeker, aangezien ze als 2 en een half á drie jarige naar Nederland toe is gekomen vanuit Ierland. De kans dat ze in Ierland een veulen heeft gehad is volgens mij zeer klein. Ik ga er dus gewoon van uit dat ze maiden is. Maar het uier wordt nu wel heeeel groot voor een maiden volgens mij Bloos

dat kun je wel stellen jah!! loopt ze niet met haar benen wijd?????
cheyenne was ook maiden voor 99,9% maar die had nog geen bh nodig Haha! Haha! Haha!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 22:43

Wat een verschil met die uierfoto van 25 Februari Haha!

Kila dan Knipoog
Afbeelding

Ziet er goed uit afwachten Lachen spannend!

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 22:45

mijn merrie was vandaag...Tja ik weet het op de duur niet meer Haha! Er hing een druppeltje aan haar uier en haar vulva stond bijna over heel de lengte open, en haar banden zijn al redelijk goed los hoor.
Haar temperatuur is tegenover gisteren 0.3 graden gedaald...

Dus Haha! zou het nog lang duren...pff ik weet het niet meer Haha! Clown Al dat wachten en wachten Haha!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 22:52

Inderdaad Faniek! Iet wat verschil!:
Afbeelding
Afbeelding

@ Cheyenne01: Ze loopt niet echt meer charmant nee. Mede ook door die buik van haar!!

@ Quirinake: Dat vind ik zo apart met Kila. Ze heeft een super vol uier, maar je moet er haast een loep bij pakken om haar spenen/ tepels te kunnen zien. Het is me ook nog niet gelukt er wat uit te krijgen.... (Nam ze me ook zeker niet in dank af als ik er druk op uit oefen, terwijl ik het uier wel gewoon aan kan raken). Ze heeft dus ook nog absoluut niet gedruppelt...

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 23:35

Wendy_Kila schreef:
@ Quirinake: Dat vind ik zo apart met Kila. Ze heeft een super vol uier, maar je moet er haast een loep bij pakken om haar spenen/ tepels te kunnen zien. Het is me ook nog niet gelukt er wat uit te krijgen.... (Nam ze me ook zeker niet in dank af als ik er druk op uit oefen, terwijl ik het uier wel gewoon aan kan raken). Ze heeft dus ook nog absoluut niet gedruppelt...

Ik vind dat ook erg raar Haha! want Quirina haar uier is totaaal nog niet zo dik dan die van de jouwe Haha! Maar het is wel Quirina haar eerste veulentje dus het kan pas helemaal vollopen na de bevalling... Pff dat wachten doet echt wel niet deugd Haha!
Ik heb juist gehoord dat het vannacht nog volle maan is dus Tong uitsteken Mss morgenvroeg toch een veulentje Haha! Haha!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 23:59

Tinne schreef:
Phiabink; je computer zou vorige week toch al klaar zijn Verward .. wat zijn ze daar toch allemaal mee aan het doen?

Het zit zo:
Ik ben een digibeet 1ste klas. Mijn helpdesk en mijn onderhoudsmannetje heeft het erg druk met studeren. Hij zou eigenlijk een andere pc zoeken. Een collega van Henk bood ook al aan om een andere pc te zoeken. De collega van Henk heeft dus deze PC gevonden en geinstalleerd. We hebben hem opgehaald en aangesloten, dat kan ik nog wel Haha! . Hij deed het dus niet. Henk heeft hem weer mee terug genomen en de collega heeft nu pas tijd om hem na te kijken. Ik heb hem gisteren gebeld dat ik hem wel errug snel terug wil hebben. Hij is dit weekend vrij en hij zou zorgen dat hij maandag klaar is. Krijg hij het niet voor elkaar, dan gaat hij gewoon terug waar we hem gekocht hebben. Ze geven dan maar een andere mee.

Ik baal wel. Mijn digi is ook aardig vol aan het raken. Ik kan op deze niks meer downloaden. Dus nog even geduld voor de uier foto's. Wie weet zijn de eerst volgende foto's van uiers, de bevalling en een maand oud veulen Clown

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 00:25

PhiaBink schreef:

Ik baal wel. Mijn digi is ook aardig vol aan het raken. Ik kan op deze niks meer downloaden. Dus nog even geduld voor de uier foto's. Wie weet zijn de eerst volgende foto's van uiers, de bevalling en een maand oud veulen Clown

das echt balen.....ik hoop toch niet dat we pas foto's krijgen als het veulen een maand is hoor!!ik duim met je mee dat het volgende week allemaal klaar is

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 00:33

Nou, dan zien we het maar gewoon heel positief in en hopen we dat je pc héél snel weer gemaakt is, zodat we weer snel foto's van HM Famosa kunnen bewonderen Haha!.

TJTlover; mijn merrie is nu 7.5 maand drachtig, maar als ik eerlijk ben, is haar buik volgens mij nog groter dan de buik van jouw merrie...

Ik kwam even snel spieken of er al een merrie een veulen uitgepoept had, maar nee dus Knipoog. Dus dan ga ik maar naar bed!
Goh.. volgens mij is dit echt de eerste zaterdag sinds een héle lange tijd dat ik voor 12 uur op bed lig Haha!. Ik voel me raar Tong uitsteken.

Kila's uier ziet er echt bomvol uit! Haha, ik moet altijd zo lachen om haar uier. Uit de ene kant komt zeker chocomelk en de andere kant gewone melk? Tong uitsteken

Ik eis morgen toch wel een veulentje hoor, komop dames; een paasbaby! Dat moet toch wel kunnen!!
Kila, Lio, maar vooral PRIDE... DOE JE BEST! Go jij! Go jij!

Ik wens jullie allen een goedenacht Haha!.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 00:37

Tinne schreef:
Nou, dan zien we het maar gewoon heel positief in en hopen we dat je pc héél snel weer gemaakt is, zodat we weer snel foto's van HM Famosa kunnen bewonderen Haha!.

TJTlover; mijn merrie is nu 7.5 maand drachtig, maar als ik eerlijk ben, is haar buik volgens mij nog groter dan de buik van jouw merrie...

Ik kwam even snel spieken of er al een merrie een veulen uitgepoept had, maar nee dus Knipoog. Dus dan ga ik maar naar bed!
Goh.. volgens mij is dit echt de eerste zaterdag sinds een héle lange tijd dat ik voor 12 uur op bed lig Haha!. Ik voel me raar Tong uitsteken.

Kila's uier ziet er echt bomvol uit! Haha, ik moet altijd zo lachen om haar uier. Uit de ene kant komt zeker chocomelk en de andere kant gewone melk? Tong uitsteken

Ik eis morgen toch wel een veulentje hoor, komop dames; een paasbaby! Dat moet toch wel kunnen!!
Kila, Lio, maar vooral PRIDE... DOE JE BEST! Go jij! Go jij!

Ik wens jullie allen een goedenacht Haha!.

trusteh tinne Slapen Haha! Slapen

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 00:50

Tinne schreef:

Vind ik er ooooooooowk van Haha!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 00:54

Nu kan niemand op te hoogte blijven van de uier in wording Verdrietig Als de nieuwe pc er is, dan komen er dus veel foto's!!

Ik denk dat HM Famosa wacht met het uit poepen van ADHD dat het land goed is. Grasjes zijn nog te kort en het land is hier nog errug zacht.

Ze krijgt nu iets meer musli en 1 x per dag een handje merriebrok. Het gaat goed!!!!!!! Ze is niet stijf en ze loopt goed. Hopen maar dat het zo blijft. Als ADHD er is krijgt ze iets meer merriebrok.

Ze ligt nu lekker te Dromen . Henk houdt nauwlettend de monitor in de gate als hij in de keuken is. Hij is zo trots op z'n meisje Lovers

Nou meiden, wordt tijd voor een veulen!!! Geef vannacht een mooi Pasen/zomertijd veulen!!!!

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 08:57

maar als!! er wat in zit bij joy, dan is de vader een shetlander.... Knipoog

pluizebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 09:07

TJTlover schreef:
maar als!! er wat in zit bij joy, dan is de vader een shetlander.... Knipoog

joy is toch een haflinger?? of heb ik nu te weinig slaap gehad? een shet op een haflinger???? hmm knap werk, heeft ie er een ladder bij gehad ofzo?? vind het wel grappig Hyper!

pluizebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 09:08

niet gemeen bedoeld ofzo hoor, moest alleen wel lachen toen ik het las...sorry

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 09:14

GEEN VEULEN hier te bekennen..... Verdrietig Volgens mijn vriend komt het woensdag, dus ben benieuwd of hij gelijk krijgt! Haha! (Van mij mag het eerder hoor Kila!!!!)

De andere merries wel braaf geweest????

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 09:37

zo wat een verschil qua uier. wel schattig de 1 roze en de andere zwart.
tigra loopt al een beetje naar voren te trappen als ik aan der uier zit. ze heeft alleen nog slappe theezakjes. der vulva staat wel al een beetje open.
en die banden zit dat aan de zijkant van der bil? je ziet wel een strakkelijn getrokken in der bil

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 10:13

Goedemorgen deze paasmorgen geen paasveulentjes dus zo te zien had er toch wel 1 of 2 verwacht maar het kan nog Knipoog

Heb van deze kant weinig te melden ben af aan het tellen Knipoog ( ben nog wel even aan het tellen dus)jasmijn haar buik groeit gestaag door en ze voelt zich lekker..

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 10:13

sorry ik heb geen foto van mijn versoorg shet maar diej buik is echt dik!!
ze staat ook op knapen.... Pling
kan het als ze een voorjaar een veulen heeft gehad dij 24 april is geboren en nu in maart???
zou je asju blieft antwoord op willen geven via een pb ofsoow...
alvast tanks als het veulentje is geboren en de foto's op mijn mobiel naar de com. kan stuuren dan stuur ik je diej foto wel of via msn kan oowk ik ben chihuahua490@hotmail.com
die mag je toevoegen als je msn heb naartuurlijk
groetjes elise een zenuachtige verzoorgster Vingers aflikken

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 10:58

Wow!
Nog geen veulentjes erbij???
Bubbels, is Pride ook nog niet geploft?

Ik denk, ik denk... dat Copper jullie merries allemaal gaat inhalen Tong uitsteken Clown

Begin v/d maand:
Afbeelding

Vanmorgen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ach, ze hoeft ook og maar 4 weken tot de uitgerekende datum Gestoord

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 11:20

pluizebol schreef:
joy is toch een haflinger?? of heb ik nu te weinig slaap gehad? een shet op een haflinger???? hmm knap werk, heeft ie er een ladder bij gehad ofzo?? vind het wel grappig Hyper!

Het komt voor Ja

Ik ken een E-pony die door een shethengst is gedekt de e-pony is gaan liggen, maar die had op 10 maanden dracht toch wel duidelijk een buikje.

Nog geen veulens?

Marije Copper gaat mij niet inhalen he Knipoog

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 12:09

Ze laten ons wel wachten hoor, die merries! Odessa krijgt het nu echt zwaar. Toen ik haar net naar het land bracht moest ik haar bijna slepen, Timon liep voorop en meestal is hij de slome, maar nu niet! Ook ademt ze heel zwaar. Uier loopt steeds meer vol, het lijkt erop dat de spenen elk moment kunnen vollopen. Vulva is nog niet schrikbarend. Ze trekt geen sprintjes meer en loopt erg moeilijk. Arme ziel, ik ben benieuwd hoelang ze het nog volhoudt. Ze krijgt ook steeds meer banen oedeem op haar buik. Ach gut

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 12:17

Odess schreef:
Ze laten ons wel wachten hoor, die merries! Odessa krijgt het nu echt zwaar. Toen ik haar net naar het land bracht moest ik haar bijna slepen, Timon liep voorop en meestal is hij de slome, maar nu niet! Ook ademt ze heel zwaar. Uier loopt steeds meer vol, het lijkt erop dat de spenen elk moment kunnen vollopen. Vulva is nog niet schrikbarend. Ze trekt geen sprintjes meer en loopt erg moeilijk. Arme ziel, ik ben benieuwd hoelang ze het nog volhoudt. Ze krijgt ook steeds meer banen oedeem op haar buik. Ach gut

Ik sleep ook elke dag een waggellende zeer brede en heel langzaam lopende en vooral erg zuchtende Famosa naar de bak. Haha! Haar uier is nog steeds hetzelfde, de banden ook en de vulva staat af en toe een heel klein stukje open. Dit duurt nog wel ff. ADHD is nog steeds errug aktief. Go jij! Go jij!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 12:50

Nog geen veulen hier. Onbewust sluipt er in zo'n maand wachten een hoop stress, vermoeidheid en onrust je lichaam in. Gevolg; barst van de koppijn en heb het "schatten" opgegeven.
Zoek nu eigenlijk iemand die een tikkie paranormaal is en me misschien kan vertellen of er iets is dat wíj fout doen. Te veel onrust, verkeerde omgeving, misschien kunnen we haar ergens mee helpen. Iemand een idee?

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 12:54

Afbeelding
Irris haar buikje 3 dagen voordat ze ging veulenen... niet schrikwekkend dik maar je kunt het wel zien he Pling (of niet??? Cool )
t veulentje is 9 maart geboren....super sweetie trouwens Haha!