Mijn merrie lag al veel maar sinds ze drachtig is nog meer. Ze dragen op het laatst zo’n 100kg extra mee (veulen en vruchtwater). Dus snap wel dat ze het zwaar hebben.
Je gaat nu wel duidelijk een buik zien.. vandaag 324 dagen
Herkenbaar Goldenarrow maar de uier is bij Naku weer wat teruggelopen dus denk dat het nog wel even duurt. Waardoor ik zelf ook weer wat relaxter ben. Ben benieuwd wie de volgende is. De lijst is nog steeds erg lang! Denk dat we straks echt een veulen babyboom hebben
nieky1993
Geplaatst: 17-03-24 21:38
Kiko Je merrie kan idd goed foppen. Is de hars ook weer weg nu? Of harst ze vrolijk door?
Luna2006 Spannend hoe is het vanavond met Belle?
Phileine83 Uiteindelijk wordt Izzy gewoon zwart met eventueel wat extra hoge witte benen/buikvlek en witte haren in de flank. Haar half zus ( zelfde moeder) is hetzelfde geboren en die ziet er nu zo uit
Janinevv lenig kunnen ze inderdaad nog zijn met die dikke buik he. Verbaas mij er soms ook over.
BaudyH Gelukkig leek alles weer inorde met je jaarling
Knolselder de Uier van Quin ziet er ook gespannen uit zo. Is deze nog gegroeid vandaag?
Am_horse Wat een knapperd zeg fijn dat alles goed gegaan is.
Splenius Eindelijk zakt de ph wat
Seven Hoe is het met je merrie?
Claucarlien Wat een mooie diep bruine kleur heeft ze.
Xsurfdairy Dat is inderdaad normaal dat vele liggen. Hier liggen Fleur en Amy ook Heel veel.
Goldenarrow Anna vult toch al mooi door zo te zien..je gast merrie heeft nog weinig zin erin.
Hier gaan we toch wel op alert staan nu met 2 dames. Fleur haar ph zit op 6.8 nu en plakkerige melk. Ze is ook niet in haar normale doen vanavond. Weinig eetlust en ze ligt ook ineens een heel stuk minder.
En Daisy haar spenen zijn gevuld doorheen de dag. Om 17u nog ph 7.7 en nu net ph 7.0. In 2022 is ze met een minder volle uier en pH van 7 bevallen dus we gaan haar in het oog houden. Ben heel benieuwd wie eerst gaat. Ik gok op Daisy
Nieky de hars is minder geworden ook. Maar test nu ook niet meer want het is toch ook een soort stop dus wil niet stimuleren. Ze is ook weer wat actiever buiten en op stal rustiger dus het is een echte fopmerrie en zie haar er nog wel voor aan aan als je het niet verwacht dat ze dan ineens gaat..
Zo te zien gaan jouw dames ineens snel en heb je snel een veulen..
Phileine ik ben er ook benieuwd naar maar hoop dat ze even wacht tot woensdag zodat ik nog rustig naar mijn afspraken kan gaan. Vandaag was wel even lekker om een ochtendje weg te zijn. Tussendoor wel op de camera gekeken maar ze stond elke keer dus geen zorgen gehad.