Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt giga veel! Wel superleuk idd!

Vorige week woensdagochtend met die mist liep hij weer op de weg, dus toen hebben we de boer gebeld en mochten ze naar de wei aan de overkant. Die hebben we voor de helft afgezet. Op het stuk waar ze lopen, zit aan de wegkant een hekje en aan de andere kant van het hekje nog een flink stuk grasveld voordat de weg begint en ze blijven toch wel bij elkaar. Dus als er eentje de wei uitspringt, staan ze op het grasveld en niet op de weg. Naast onze eigen wei ligt een strookje gras van nog geen meter en dan de weg. En de accu van onze stroonklok was bijna leeg (zeker nadat het draad kapot was gegaan) en op deze wei werkt dat apparaat op zonne energie. Nou geloof me, daar staat stroom op! (ik heb hem gehad namelijk
)
maar ook nog niet zover

nadat ze ook ging harsen gingen de alarmbellen heel hard rinkelen. Volop aan de antibiotica gestaan en ontstekingsremmers uiteindelijk kunnen rekken tot 313 dagen. Wat helaas echt te vroeg was
veulen had te weinig voeding binnen gekregen was niet klein, maar zo dun. Ik denk paar minuten geleefd. Tijdens de bevalling had ik dierenarts gebeld maar moest ook ingrijpen. Placenta kwam gedeelte eerst, beentjes lagen niet goed. Ik heb zo snel mogelijk het veulen eruit geprobeerd te krijgen. Heb het veulen geprobeerd op gang te krijgen. Wrijven, hartmassage op zijn kop hangen. Je probeert echt van alles op zo'n moment. Veulen had net de laatste adem uitgeblazen, toen kwam de dierenarts het erf op gereden. Wat een hel was dat... En dan niet snel erna je hengst verliezen. Dit jaar was er één om snel te vergeten

Hopen op mooi gezonde veulens dit jaar! 
Hebben jullie nog andere plannen voor hem wat betreft keuringen of wedstrijd?

en anders even laten checken
De dames zijn al ver 
die van jou zijn ook al ver!
Mijn merrie heeft wel vol papier. Ik probeer mijn merrie preferent te krijgen zo dat haar veulens ook een vol papier hebben. En rij haar rustig naar de sport. Dit jaar weer begonnen en na het afspenen van haar hengstveulen van dit jaar begonnen in de B en voor haar zwangerschapsverlof (volgende week) start ik haar alweer L2. Gaat leuk zo. Leuk dat je zo blij bent met haar!

die 3e foto, wat een knap elegant dier. Daar heb je wel een lotje mee getrokken he