Morguh dames 
@ Fleda: jouw Fleur ziet er ook goed uit zeg! Lekker kort vachtje!
@ MarijeR: arme oude Sep last van ouderdomskwalen? Geef hem maar een hele dikke knuffel van alle drachtige dames hier. Daar fleurt ie vast nog meer van op 
@ Mac: Lee ook al zo'n lekker buikje 
Euhm.. Fayette schoon
Ijdel peerd heb ik he? Ik had haar nog niet eens gepoetst toen ik de foto's nam
Maar vannacht heeft ze weer lekker uitgebreid in een grote drol gelegen hoor... Mijn geheim: op laten drogen en er dan met een rosborstel over heen en de vlek is weer zo goed als weg 
@ Marlijntjuh: en dat voor een maidenmerrie he? Ik snap ook niet waar ze het vandaan haalt.... alhoewel..... 500 kilo hooi in 4.5 week weg werken samen met een Shet als je alleen maar overdag buiten staat 
Wanneer is Missy dan uitgerekend? Fayette op 24 april (= 340 dagen) en ze zat gisteren op 255 dagen.
@ Hollybolly: Fayette is ook al een week of 3 aan het verharen. Eigenlijk vanaf het moment dat de dagen zichtbaar langer worden.
Marlijntjuh schreef:Volgens mij vinden alle paarden een modder bad af en toe wel fijn..
De invloed van hormonen hebben veel bij Fayette gedaan maar dat ze vrijwillig een modderbad gaat nemen?
Vergeet het maar 
Een 10 voor Hollybolly omdat ze haar huiswerk goed heeft gedaan 
Bahama's? Oeh!!!!!!!! Reserveert een stoel voor zichzelf en een transportbox voor Fayette... Hercje mag vast wel mee als handbagage 
@ amandake: die Shet heeft een aardig buikje ja maar goed dat heeft mijn Shethengst ook
Ze heeft wel een lief koppie zeg
Hahaha, hoe lang heb je naar die tietjes moeten zoeken in die vacht? 
@ ChristaMoor: Ik doe de camera tussen haar achterbenen ter hoogte van haar hakken. Klik een paar keer lukraak en bekijk dan of het gelukt is of niet. Zo niet, staart weer opzij en nog een poging 
@ WenK: leuke foto's waren dat hoor van Lisje! Volgens mij hebben jullie daar echt een leuk groepje zo.
Zo en nu maar weer eens aan het werk gaan....