Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(2005 was compleet kegelloos
). MarijeR schreef:Ja Copper is pas in mei. Misschien wordt het nu een race tussen Fleur en Fleur?
Mijn Fleur is 12 april uitgerekend en als jouw Fleur nu weer vroeg veulent...
Mac schreef:Lee gaat dit jaar iig niet pegelen en dat vind ik wel een geruststelling. Hopelijk gaat ze wel kegelen(2005 was compleet kegelloos
).

Dana01 schreef:ach Mac, je kunt in dit land alles verwachten

Mac schreef:]Dana01 schreef:ach Mac, je kunt in dit land alles verwachten
en met drachtige merries al helemaaaaal!!!
, heeft ze een veulen gehad.

Ijdel peerd heb ik he? Ik had haar nog niet eens gepoetst toen ik de foto's nam
Maar vannacht heeft ze weer lekker uitgebreid in een grote drol gelegen hoor... Mijn geheim: op laten drogen en er dan met een rosborstel over heen en de vlek is weer zo goed als weg 

Marlijntjuh schreef:Volgens mij vinden alle paarden een modder bad af en toe wel fijn..
Vergeet het maar 

Ze heeft wel een lief koppie zeg

Fleda schreef:Lekker verwarrend, Fleur en Fleur!

Fayette groeit ook hard zeg!! En Lee krijgt al echt een hangbuikje *en een chaggerijnig hoofd
En Macy krijgt al uier, schiet nu echt op!!
Maar probeer vanaaf wel wel bij te lezen!

vrijalover schreef:Wat een buiken!Fayette groeit ook hard zeg!! En Lee krijgt al echt een hangbuikje *en een chaggerijnig hoofd
En Macy krijgt al uier, schiet nu echt op!!
Vreya zit vandaag op dag 260

Zeker in combinatie met sneeuwval zijn die temperaturen vrijwel onmogelijk. Dacht ook niet dat het ooit zo koud is geweest in Nederland, voor dit soort temperaturen moeten we het gelukkig in andere oorden zoeken.
) er een complete geboortegolf was!