Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Poohbeer

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 20:04

Pride moet dan nu vast wel heel snel bevallen...

Heb vanmiddag ook weer eens foto's gemaakt van de bolle dame:
Ze is al flink aan het verharen ook.
Afbeelding

En hier met onze hond, Baileys (3,5mnd. jong)
Afbeelding

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 20:04

[guote]de haflinger van hierboven..oke haar uiers zijn niet mega ( waren die van joy ook absoluut niet hoor!!) maar die vulva!! ik denk toch niet dat ze heel lang meer gaat wachten hoor Knipoog

succes iedereen!![/quote]

welke haf bedoel je?

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 20:05

verder niemand wat over joy te zeggen, ook niet over die witte dingetjes op dr uiers?

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 20:17

Odess: WHOEHOEEE!! Dag 320 gehaald!! Hyper! Wat zul jij opgelucht zijn! Haha! Over hoeveel dagen stop je ook alweer met de Regumate?

Morgen gaan papa en ik de omheining verder afmaken, of het moet echt keihard staan regenen, dan kan dat nog wel even wachten Knipoog. Het zat eerst in de planning om het 2e paasdag te doen, maar de Zeeman belde of ik kon komen werken 's middags dan. Nou, totáál geen problemen mee Haha!. 2e Paasdag is een feestdag en wordt dus 300% uitbetaald Pling ! Ik werk wel *LOL*.

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 20:29

@ TJTlover: ik had op de tweede foto wel het idee dat er harsdopjes op zitten... maar op de eerste foto lijkt het gewoon wat prut. Haar vulva vind ik eerlijk gezegd nog niet zo los, Siena staat er nu ook ongeveer zo bij.

Vandaag is de mesthoop helemaal leegeruimd. Was wel relaxed, want de tuinder naast ons wilde het hebben. Zijn wij er tenminste ook weer vanaf Haha!

Siena:
Uier:
vulva en banden: Ja
Eetlust: Verward
Looplust: Slapen

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 20:31

Phiabink; je computer zou vorige week toch al klaar zijn Verward .. wat zijn ze daar toch allemaal mee aan het doen?

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 20:32

Toch leuk dat ze zo duidelijk laten weten wanneer het zover is Bloos
Succes, zal duimen

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 20:32

Sjen schreef:
@ TJTlover: ik had op de tweede foto wel het idee dat er harsdopjes op zitten... maar op de eerste foto lijkt het gewoon wat prut. Haar vulva vind ik eerlijk gezegd nog niet zo los, Siena staat er nu ook ongeveer zo bij.

Vandaag is de mesthoop helemaal leegeruimd. Was wel relaxed, want de tuinder naast ons wilde het hebben. Zijn wij er tenminste ook weer vanaf Haha!

Siena:
Uier:
vulva en banden: Ja
Eetlust: Verward
Looplust: Slapen

bij joy precies hetzelfde....alleen haar banden zijn nog zo strak als het maar zijn kan.... Verdrietig

Topcob

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 20:41

TJTlover, heb je nu zekerheid van een dierenarts gekregen dat ze drachtig is??
Het lijkt mij namelijk nogal sterk dat er een veulen komt.
Ik begrijp dat je het misschien heel graag wil en dat je daarom dingen ziet die er simpelweg niet zijn.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 20:44

Maar de vulva van de haf van TJTlover vind ik er niet echt "normaal" uit zien. Ik ben dan ook alleen maar die van Vank gewend natuurlijk, maar die van haar ziet er echt maar raar uit met die grote "bobbel" helemaal onderaan.. of heeft ze dat altijd?

Poohbeer, jouw merrie ziet er ook al bol uit! Hoever is ze?

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 20:47

Ik vind de haf van TJTlover ook niet echt drachtig lijken, maar je weet maar nooit... weet het allemaal niet precies..

Iemand ook enig idee wat die druppel bij Misty kan zijn?

Verder bij Misty:
Uier: Ja
Vulva: Ja
Banden: beetje
Eetlust: Rustig
Looplust: Niet

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 20:58

@ TJTlover: weet je nog niet zeker of ze drachtig is? Plaats anders even een foto van haar in het geheel, ik kon op die onderste foto aan haar buik ook niet echt een drachtige buik ontdekken moet ik zeggen. Heeft ze wel gedragveranderingen gehad, zoals minder eet en looplust?

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 20:59

@ Faniek: wat betreft die druppel geen idee, maar ik weet wel dat er de afgelopen weken meer mensen zijn geweest die zoiets gepost hebben. Anders zou je het even moeten doorbladeren van een paar weken terug. Ik weet wel dat er toen volgens mij gezegd is dat het geen kwaad kon en erbij hoort, maar dat weet ik niet zeker.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 21:01

Ik heb net even bij mijn andere niet drachtige merrie gekeken en die heeft precies zo'n Vulva als Joy van TJT...

@ Sjen:
Ik had net even heleboel terug gelezen en kon het niet vinden. Ik wacht denk ik even af Lachen

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 21:27

Tinne schreef:
Odess: WHOEHOEEE!! Dag 320 gehaald!! Hyper! Wat zul jij opgelucht zijn! Haha! Over hoeveel dagen stop je ook alweer met de Regumate?

Ja Haha! Ik ben zoooo blij!!! Ik denk dat ik ongeveer met dag 328 (3 april) stop met de regumate, dan is het precies nog een week tot 11 maand.

Je kan nu wel echt merken dat ze in de buurt komt, haar banden worden nu ook al echt slap, haar kont wordt al een waterbedje Haha!

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 21:37

hier heb ik nog een foto van dr uiers van vanmiddag:

Afbeelding

op de foto's zie je het niet zo goed, maar ze is best wel dik(vooral als ze loopt waggeld ze helemaal) en ze heeft af en toe ook bobbels in dr buik, die ook soms bewegen.
Ze heeft erg last van dr buik, en is erg afwessig en super moe de laatste tijd. Want normaal als we naar buiten gaan en ze heeft de hele week gelopen dan is ze helemaal hyper. Maar laatst wouden we naar buiten(lopend, en dan is ze nog drukker normaal) en toen was ze echt super moe, niet vooruit te branden, terwijl ze die week eigenlijk niets had gedaan en meer voer kreeg(advies DA). En nu is ze na een klein stukje wandelen al buiten adem.
En we mogen ook niet meer aan dr buik komen.

o, en van de DA, degene die het betaald die vind het niet nodig om hem nog een keer te laten komen.... Boos! ....

dus we zien vanzelf wel als er iets uitkomt of als dr uiers dikker worden.
Want dat vinden wel heel erg leuk, maar als het niets word is het ook niet erg.

Hier nog een foto van een week geleden:

Afbeelding

en nog een:
Afbeelding

en nog eentje:
Afbeelding

maar ik heb nog niet echt een duidelijke...

o, en bij dr flank, iets omlaag zit heel vaak een bobbel, en daar in de buurt beweegt het ook heel vaak..

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 22:05

Faniek schreef:
Ik heb net even bij mijn andere niet drachtige merrie gekeken en die heeft precies zo'n Vulva als Joy van TJT...

@ Sjen:
Ik had net even heleboel terug gelezen en kon het niet vinden. Ik wacht denk ik even af Lachen

las ik net dat de staart van misty super lenig is geworden?????
had cheyenne donderdag ook, zaterdags was het veulen er.......

ik win......

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 22:07

Ja Cheyenne Misty's staart kan overal heen!

Ik heb even Nikita's en Fabi's staart erbij gepakt en die liggen er slap op, maar die van Misty kan van links naar rechts en van boven naar beneden!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 22:08

Faniek schreef:

Ik heb even Nikita's en Fabi's staart erbij gepakt en die liggen er slap op, maar die van Misty kan van links naar rechts en van boven naar beneden!

dat vroeg naar bed wordt dus niets Haha! Haha! Haha!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 22:09

cheyenne01 schreef:
Faniek schreef:

dat vroeg naar bed wordt dus niets Haha! Haha! Haha!

Jawel haar speentjes zijn er nog niet en haar banden zijn nog niet slap genoeg en heb een laptop boven Vork

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 22:11

Faniek schreef:
cheyenne01 schreef:
Jawel haar speentjes zijn er nog niet en haar banden zijn nog niet slap genoeg en heb een laptop boven Vork

speentjes had chey ook niet, banden heb ik alleen onder de auto gezien, bij chey niet dus daar kan ik niet over oordelen......heb je nog foto update van de staart??

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 22:13

cheyenne01 schreef:

speentjes had chey ook niet, banden heb ik alleen onder de auto gezien, bij chey niet dus daar kan ik niet over oordelen......heb je nog foto update van de staart??

Ja maar Misty is geen maiden meer Haha!

Heb geen foto update staart

Mausie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 22:15

@ Odess: SUPER, je hebt de 320 dagen gehaald!!! Dat moet echt wel een hele opluchting zijn voor jou... Je hebt de veiligheidszone bereikt!! Laat dat ukkie nu maar komen... Haha!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 22:28

Hier foto´s van Kila van vanavond. Vind het zo apart, dat zo vol als haar uier is, zo leeg zijn haar spenen/ tepels... Hieronder de foto´s. Hoop dat het vanavond komt, maar heb zo mijn twijfels!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat vinden jullie ervan??

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 22:33

Wendy_Kila schreef:
Hier foto´s van Kila van vanavond. Vind het zo apart, dat zo vol als haar uier is, zo leeg zijn haar spenen/ tepels... Hieronder de foto´s. Hoop dat het vanavond komt, maar heb zo mijn twijfels!

Wat vinden jullie ervan??

tjemig.......is ze maiden wendy-kila????