Heb vanmiddag ook weer eens foto's gemaakt van de bolle dame:
Ze is al flink aan het verharen ook.
En hier met onze hond, Baileys (3,5mnd. jong)
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjen schreef:@ TJTlover: ik had op de tweede foto wel het idee dat er harsdopjes op zitten... maar op de eerste foto lijkt het gewoon wat prut. Haar vulva vind ik eerlijk gezegd nog niet zo los, Siena staat er nu ook ongeveer zo bij.
Vandaag is de mesthoop helemaal leegeruimd. Was wel relaxed, want de tuinder naast ons wilde het hebben. Zijn wij er tenminste ook weer vanaf![]()
Siena:
Uier:![]()
vulva en banden:![]()
Eetlust:![]()
Looplust:
Tinne schreef:Odess: WHOEHOEEE!! Dag 320 gehaald!!Wat zul jij opgelucht zijn!
Over hoeveel dagen stop je ook alweer met de Regumate?
Faniek schreef:Ik heb net even bij mijn andere niet drachtige merrie gekeken en die heeft precies zo'n Vulva als Joy van TJT...
@ Sjen:
Ik had net even heleboel terug gelezen en kon het niet vinden. Ik wacht denk ik even af
Faniek schreef:Ja Cheyenne Misty's staart kan overal heen!
Ik heb even Nikita's en Fabi's staart erbij gepakt en die liggen er slap op, maar die van Misty kan van links naar rechts en van boven naar beneden!
cheyenne01 schreef:Faniek schreef:Ja Cheyenne Misty's staart kan overal heen!
Ik heb even Nikita's en Fabi's staart erbij gepakt en die liggen er slap op, maar die van Misty kan van links naar rechts en van boven naar beneden!
dat vroeg naar bed wordt dus niets![]()
![]()
Faniek schreef:cheyenne01 schreef:Jawel haar speentjes zijn er nog niet en haar banden zijn nog niet slap genoeg en heb een laptop boven
cheyenne01 schreef:
speentjes had chey ook niet, banden heb ik alleen onder de auto gezien, bij chey niet dus daar kan ik niet over oordelen......heb je nog foto update van de staart??
Wendy_Kila schreef:Hier foto´s van Kila van vanavond. Vind het zo apart, dat zo vol als haar uier is, zo leeg zijn haar spenen/ tepels... Hieronder de foto´s. Hoop dat het vanavond komt, maar heb zo mijn twijfels!
Wat vinden jullie ervan??