Ik zou toch niet graag om 8u in de ochtend hebben hoor, dan ben ik de kinderen nr school aan het brengen Tenzij in het weekend Liefst tegen de late namiddag/avond. Konden we het maar kiezen he
Poppemie staat nu dag en nacht buiten met een schuilstal.
Dat en je bent waarschijnlijk al de hele nacht aan het waken geweest, dus je slaat echt een nacht over. Dan is 2 uur 's nachts nog beter, kan je daarna nog even slapen
Cass hreft wel ineens meer uier, gistermiddag hield ze de hele tijd haar staart af, en er ligt platte mest in haar stal, zegt dat ook nog wat? Meende dat ik iemand daar wel eens over gehoord heb.
Renske_W
Geplaatst: 28-04-21 10:59
Knolselder schreef:
Eind mei, die is voor ons Suusje dan
En Olivia, die is 10 juni uitgerekend, mag ook wel eind mei komen.
Gefeliciteerd afroanita en dubbel gefeliciteerd sblom. Een echte verjaardagskado! Mooi getekend.
Het zal niet meer lang duren jemma!
Fotospam van Valencia
Het is qua karakter echt super. Een hele verbetering tov de moeder. Moeder was als veulen niet braaf tot ze 2,5 jaar is. Ze werd pas braaf nadat ze drachtig is. Ik merk het nog als de dierenarts Valencia een veulenspuit ging geven. Ik heb de merrie buiten de stal moeten zetten. Gelukkig bleef ze wel braaf achter de stal.
Flap verwacht haar veulen 12 juni maar die ging de vorige 2 drachten eerder dus super maan eind mei zou dat ook voor mijn flappie kunnen zijn.
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 28-04-21 11:21
Gefeliciteerd Sblom! Met het veulen en je verjaardag, perfecte cadeau!
Afroanita gefeliciteerd!
Wat is ze leuk getekend huisje! Leuke naam.
Fijn dat het veulen een beter karakter lijkt te hebben dan de moeder, dakario.
Jacky hopelijk maakt ze er nu werk van en zet ze door.
Mijn mini-lokker helpt een beetje. Ieniemienie harsje vanochtend aan 1 speen (met verder heel weinig uier).
astrea
Geplaatst: 28-04-21 11:29
Renske_W schreef:
Eind mei is er weer een super maan volgens mij. Hoop wel dat de meeste merries op de lijst dan wel een veulen hebben.
Mijne staat nog niet eens op lijst maar is 24 Mei uitgerekend. Dus hoop dat de Super maan helpt.
Kaplaars
Geplaatst: 28-04-21 11:35
Dakario zo mooi! Lexi is ook een schatje! J-Emma ik ben benieuwd welke merrie dan eerder gaat. De mijne staat melk te lekken en is net al een keer gaan liggen
OYYO
Geplaatst: 28-04-21 11:46
Gefeliciteerd Sblom met je veulen en je verjaardag