Fotsy mooie camera ook! Welke heb jij?
Ik heb EZVIZ en met mooi duidelijk nacht zicht.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Janinevv schreef:Thanks voor al jullie reacties over evt een jaar leeg. Ik heb nog niet echt een hengst op het oog. Twijfel aan ene kant om haar te dekken maar denk het wel weer![]()
Fotsy mooie camera ook! Welke heb jij?
Ik heb EZVIZ en met mooi duidelijk nacht zicht.
[ [url=m/QeqhMD.png]Afbeelding[/url] ]
Selente schreef:Imaginaerum wat een mooie jurk heb je aan! Had ik ook wel voor m'n lens willen hebben, jullie als koppel zo.
Ik heb al een hengst op het oog, maar wil die graag nog in het echt zien. Zoals die nu op de foto staat exterieurmatig lijkt hij niet per se een goede match met mijn merrie... Maar als ik hem dan ohz zie lopen dan klopt dat voor mijn gevoel niet helemaal met de standfoto. Misschien is de standfoto wel gewoon wat ongelukkig genomen.
Selente schreef:Imaginaerum, het betreft Piece of Cake M (Vigo d'Arsouilles x Diamant de Semilly), is een BWP.
Er staat dat hij wat lengte in de hals mist, maar dat heeft die van mij genoeg. Daarbij staat er dat de rug iets sterker mag zijn, maar ik denk niet dat mijn merrie daarin per se gaat helpen. Op de standfoto lijkt hij enorm overbouwd en super neerwaarts, maar als ik hem dus in beweging zie, lijkt dit dus voor mijn gevoel niet helemaal te kloppen. Daarbij komt dat overbouwde en neerwaartse niet terug in het onderzoeksrapport.
(filmpje https://www.youtube.com/watch?v=uDvdPHMWpzg)