Keresa wat verdrietig. Ik heb geen idee wat betreft de mini shetten dus daarmee kan ik niet met je meedenken maar hopelijk gaat alles met de merrie van je kennis wel goed.
10 dagen draai lijkt me sterk, ik verwacht dat ze er nog wat langer over doet namelijk. Veulen lag ook stil, was aan het slapen, en duurde ook wel even voor de DA reactie had, en toen ie wakker was spartelde het veulen goed. Heeft gewoon bijzonder verkeerd gelegen, de darmen tot aan het veulen waren totaal leeg.
Ze is nu de schade goed in aan het halen. Stiekemerd staat alle hooit door de tralies heen te trekken. Stalbaas zal er blij mee zijn.
Lieve dames, Iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden. Doet me heel goed. Ik ga me afmelden hier voor dit jaar. Ik heb niet het idee dat ik nuttige imput kan geven en verwijt en schaam me heel erg voor het feit dat ik het niet heb zien aankomen. Ik ben er namelijk behoorlijk van overtuigd dat kleine Inventador dan een vrolijk ventje was geweest wat naast zijn trotse mama zou lopen. Ben er emotioneel behoorlijk kapot van en heb vannacht een paar uur geslapen en telkens weer gedroomd over wat er is gebeurd. Mijn hart breekt bij de gedachte dat viky dit alleen heeft moeten doen. Ik had er bij moeten blijven.. Ik wil iedereen vast heel veel succes wensen met de aankomende bevallingen. Ik duim heel hard dat alles goed zal gaan. We denken er over om het nog een keer te proberen. Maar daar ben ik nog niet helemaal over uit en dat ligt er ook aan hoe viky het blijft doen. Wellicht dat ik haar dan naar een ervaren bedrijf breng om te bevallen. Ik weet niet of ik het aandurf om het dan alleen te doen. Misschien dat ik me nog aanmeld voor 2016 dus
rockey
Geplaatst: 28-04-15 08:49
gefeliciteerd met de knappe veulentjes die geboren zijn!!!
en natuurlijk erg veel sterkte met de veulentjes die het niet gehaald hebben, lijkt me een drama om zo iets mee te maken
paardje2013
Geplaatst: 28-04-15 09:15
Iedereen gefeliciteerd met de veulentjes wat zijn ze allemaal knap!!
Ook erg wel sterkte voor de veulentjes die overleden zijn lijkt me verschrikkelijk.
Hier nog geen veulentje ze verandert wel heel erg
polleman
Geplaatst: 28-04-15 09:20
ponyparadijs hoop dat je een leuk weekend gehad hebt? ik dacht hou het even beetje bij anders is het straks niet meer bij te werken soms gaat het zo snel,
lisch wat ziet ze er goed uit en mooie buik.
Diane_Basje gelukkig gaat het weer goed met het kleintje. merries laten dus nog even op zich wachten bij jou.
Euforie over uier durf ik niet zo goed uitspraken te doen te weinig ervaring maar wat een glans heeft jou merrie.
rooslover wat schattig, maar inderdaad niet groot, maar alle gaat goed en groeien doen ze ook nog wel de komende jaren.
Emmy7 ze dacht zeker te kunnen spelen met haar schaduw.
fokfanaat wat een mooi beeld, en die merrie heeft een behoorlijke buik van boven af gezien.
keresa sterkte met verlies voor je kennis en wat fijn dat je en oproep doet, hebben jullie het ook al op facebook gedeeld? daar kan je vaak ook veel bereiken.
Marije wat leuk dat je de merrie nu ook onder de cam hebt, ga het proberen te volgen en te bekijken.
carika gefeliciteerd! gelukkig gaat drinken nu ook goed!
Neonlight gelukkig is neon weer de ouder, nu even inhalen wat ze gemist heeft,
XshaartjeX heel veel sterkte! je moet je niet schamen jij kan er niks aan doen! Neem alle tijd die je nodig hebt om dit te verwerken. dit is niet niks wat er is gebeurd! dikke knuffel van mij! Hopelijk is de merrie er verder rustig onder.
Shaartje ik denk niet dat het iets is wat je jezelf kunt verwijten. Zeker als er zo weinig voortekenen waren. Misschien leefde het veulen al niet meer en waren er daarom geen voortekenen. Zo vaak merries die het pas doen als je er niet bij bent. Eerlijk als die van mij nu gaat dan ben ik er ook niet bij omdat ik het niet zag aankomen. Ik wens je veel sterkte en succes mochten jullie het nog een keer willen proberen
Polleman, wil jou toch eens even een schouderklopje geven dat je altijd op zo veel mensen reageer. Vind jou poste altijd erg leuk! Dat je dat zo goed kan onthouden!! Als ik de ene post heb gelezen ben ik doe vorige alweer "kwijt". Bedankt iig voor het compliment. Glimmen doet ze goed idd!
rockey
Geplaatst: 28-04-15 09:29
Dit was gisteren en ze moet nog 3,5 week!
linda2008
Geplaatst: 28-04-15 09:30
ik ben het helemaal met euforie eens super tof hoe Polleman dat doet....
pretty
Geplaatst: 28-04-15 09:39
Carika gefeliciteerd! Eindelijk is hij daar dan!
Ja Polleman is een kei in bijlezen Ik denk dat ze het doet net zoals ik,2 vensters openen. Dat gaat dan wel weer niet goed met een IPad bvb.
Interessant om bij te leren over de Welsh en bot en geen bot. Ik zie heel graag Manda haar prinsesje,wat dan niet typisch Welsh zal zijn maar ik vind dan Cemlys en Ceasar hun veulens ook echt heel leuk bijvoorbeeld! Die koppies doen het gewoon.
Onley nog steeds aan het wachten
Pearlazra zo dat is ook een flink gitzwart mannetje zeg!
Buenootje wat knap van je dochter! Hou ons op de hoogte van haar carrière En komaan nu mag je pony toch wel eens hoor..
Neonlight super dat Neon weer het vrouwtje is.
MarijeR dat ziet er al best spannend uit bij Whoopy.
Larissajulia wat een mooi koppie heeft ze! Ze is ook al echt meteen af vind ik,helemaal nooit stuntelig of wat geweest.
Lish dat vordert al aardig,en wat glimt ze toch weer!
Murosch ze is beslist de moeite waard hoor!
Diane basje toch wat opstartprobleempjes gehad voor mama en veulen. Gelukkig doet ie het weer goed nu! Altijd spannend,het is echt een knap valk mannetje.
Euforie volgens mij begint jouw merrie aardig op te schieten! Zeker voor een maiden. Ze draagt echt wel mooi bescheiden ook.
Rooslover het is echt een schattig poepie! Je ziet wel dat hij inderdaad nog wat prematuur oogt.
Emmy wat is dat heerlijk hé om te observeren hoe ze de wereld ontdekken.
Fokfanaat jeetje wat heeft jouw merrie een BUIK!!
Keresa ik kan je helaas niet helpen.
Jobamara misschien moet je het eens komen voordoen,dat ik het ook kan.
Vita de moment dat je denkt dat't niet meer komt,dan is het daar
Xsaartje oh meid wat herken ik je gevoel goed Ik heb me ook zo schuldig gevoeld toen Nikita haar veulen dood op stal lag. Als het een troost kan zijn,ik ben toch al behoorlijk ervaren en ken mijn merries goed en toch is het ook mij overkomen. Soms kan je er gewoon niks aan doen. Je weet ook niet of het veulen wel geleefd zou hebben. Het is steeds maar als,als......; Dit gevoel moet zakken,ik weet het. Neem de tijd daarvoor.
Paardje2013 volgens mij zit er daar een veulen aan te komen
Rockey ziet er al goed uit hoor! Maar ze is er nog niet.
Vera haar uiertje was wat minder vanmorgen. Gisterenavond net wat meer. Doorgedreven controle van nu af aan.
pretty
Geplaatst: 28-04-15 09:41
Misschien moet ik ook maar eens beginnen updaten over Kikkie. Ze begint zich eindelijk drachtig te voelen. Ze is lang heel slank gebleven maar begint nu goed uit te dijen en heeft zelfs al wat uiervorming. Zij is het enige veulen wat we hier ooit aangehouden hebben en echt mijn schat. Ik ben ook echt benieuwd wat ze zal brengen!
En Joey nog maar een keer,stond zo lekker te poseren deze morgen.
keresa, ze kan de merrie aanmelden bij de "moederloze veulen" centrale, heb zo geen link maar google weet het wel
karika, mooi veulentje , gefeliciteerd
fijn dat neon weer goed gaat, is toch spannend op het laatst van de dracht
pretty, superspannend wat kikki ervan maakt, en wat is joey knap, ik hou wel van veel wit hoor
xshaartjex, ik kan me je gevoel wel indenken , maar voel je niet schuldig, heel veel merries lijken te wachten tot baasje even niet kijkt om dan te bevallen, waarom weet ik niet, maar je kunt er gewoon niks aan doen, vind het wel heel erg rot en hoop het nooit mee te maken, geef je merrie maar wat extra aandacht, is ook goed voor jezelf, maar maak je geen verwijten
Euforie & linda2008 ik doe dit via de pc 2 vensters naast elkaar openen en op de en lezen en anderen typen,
pretty wat een mooie merrie, wat kan het knappe mannetje mooi poseren!
vrijdag camera gehaald technaxx tx23, een van deze dagen gaan kijken naar home plug en hem online zien te krijgen, vind wel spannend worden nu, komt dicht bij uiers zijn s`morgens al wat gevuld, middags gelukkig weer bijna weg.
jolandje
Geplaatst: 28-04-15 09:59
wat leuk marije dat we met dit paardje ook kunnen meekijken, wat denk je, gaat ze al snel bevallen?