Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nicole288 schreef:Diane_Basje schreef:
Bij minimal hebben ze nog altijd een wit hoofd, dit veulen heeft een mini kolletje en een snebje.
inowa schreef:Diane_Basje schreef:
Ff heel stom vraagje, Rosa is nu al een paar dagen heel erg winderig en dat is ze eigenlijk nooit. Voer is ook niet veranderd. Herkent iemand dit, hoort dit bij het hoogdrachtig zijn of is het toeval? Ze stond gister ook heel zwaar te ademen (eventjes) maar was wel actief. Banden worden nu ietsje slap (echt heel klein beetje maar) en spenen zijn nog naar elkaar toe gedraaid. Lijkt dus niet alsof ze al richting bevallen gaat. Iemand die me hiermee kan helpen?
dit hebben die meiden van mij ook al een paar dagen
vooral pepper is op het moment heel erg,steeds recht in mijn gezicht
Talida schreef:Ik wil ook lekker kroelen maar Flo bekijkt alles nog met een gezonde dosis nieuwsgierigheid en achterdocht pfff. Mis het tutten gewoon, Tal laat het op de wei wel toe maar makkelijk is anders.
Talida schreef:hoe vervoeren jullie merrie met veulen? 1,5 hald of 2 paards? Zonder stang lijkt me voor het veulen beter maar niet voor de trailer en niet voor de merrie. Enneh ik weet 100% zeker dat Tal de trailer niet op gaat als Flo nog buiten blijft staan, dus hoe doe je dat? Veulen erinduwen en hopen dat moeders snel volgt?
Talida schreef:hoe vervoeren jullie merrie met veulen? 1,5 hald of 2 paards? Zonder stang lijkt me voor het veulen beter maar niet voor de trailer en niet voor de merrie. Enneh ik weet 100% zeker dat Tal de trailer niet op gaat als Flo nog buiten blijft staan, dus hoe doe je dat? Veulen erinduwen en hopen dat moeders snel volgt?