Is niet leuk amandake! Idd hopen dat ze goed terecht komen. Als je een beetje de tijd krijgt om te verkopen en het zijn leuke dieren, dan moet dat wel goedkomen.
Straks even divoza bellen of ze dat zadel hebben of kunnen bestellen, ben nu weeral in de stress, stel je voor dat ze het niet hebben of niet kunnen bestellen, aaaaaaarrrrggghhh, haal ik mijn zadels wel weer terug op de een of andere manier. Maar goed ze hebben de springvariant van het zadel, dan zou ik toch denken dat ze aan de dressuurversie ook moeten kunnen komen. Merrie was trouwens zooo braaf gister, moest ik haar even op het erf stappen, in zo'n stormweer, om zadeltje te proberen, zonder longeren vooraf, bibber de bibber. maar ze deed het voortreffelijk, muv dat ze dacht dat we op buitenrit gingen (of gewoon wou voorkomen dat we richting buitenbak ging en dus stug richting straat bleef doorlopen, haha). Bijrijder deed ze het ook prima mee, want die moest natuurljk ook even proberen.
Net divoza gebeld en zadel kan gelukkig gewoon besteld worden, hopelijk ligt de prijs nu nog ongeveer gelijk, en hoef ik niet meer teveel bij te leggen. . http://www.bohtack.com/images/stubben/JuventusDb.jpg dit zadel wordt het nu, ook al zo gaaf met dat bruine kleurtje op het zwart
Amandake, wat naar dat je Lowlands en Laura weg moet doen, ik weet nog wel toen je ze net had en ze moesten bevallen! Is er geen mogelijkheid een andere leaser te vinden? Sterkte!
Ik meld me ook maar weer eens... Lang niet hier geweest omdat er niet zoveel boeiends gebeurde, maar nu het allemaal weer een heel stuk dichterbij komt meld ik me weer