Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze zal eerst wel veel pijn gehad hebben.
gefeliciteerd in ieder geval! wat een geluk heb je gehad met de bevalling zeg!! er zitten wel weer een paar kritische gevallen tussen afgelopen weken.. krijg steeds meer voorbeelden om mijn familie aan het verstand te brengen dat ik niet voor niets waak elke keer .. die vragen zich elke keer namelijk nog steeds af waarom ik mezelf zo afbeul snachts met waken.. naja spannende nachtjes genoeg al hier helaas
reden te meer om de ladies goed in de gaten te houden 
(was vant weekend jarig dus weinig bijleestijd gehad
) en ook ik ben natuurlijk heeeel benieuwd naar de foto's
. Vorig jaar rond deze tijd was er nog nauwelijks iets te zien, nu is ze beduidend breder.
Vogelnestjes in de buurt zullen er dit jaar hoofdzakelijk bruin uitzien
, maar allemaal gefeliciteerd met de veulens!
klinkt me idd bekend in de oregn
gelukkig alles goed met de beeb en is Kyra tot inkering gekomen Al_Zawraa schreef:Ik lees de laatste tijd niet alles meer mee, maar allemaal gefeliciteerd met de veulens!
Willen jullie misschien ook je mening geven?
[KS] Belangrijkste aan opfok?
tja eerste veulen he Al_Zawraa schreef:Ik lees de laatste tijd niet alles meer mee, maar allemaal gefeliciteerd met de veulens!
Willen jullie misschien ook je mening geven?
[KS] Belangrijkste aan opfok?
hoop dat je er wat aan hebt! 
verstandig dat je een autopsie gaat laten doen... hopelijk komt er wat uit. Hoe is de merrie 'geestelijk' ?
Vanavond ook maar eens de kleine weitjes in orde maken (ik zet mijn merrie nooit gelijk in de grote wei, dan krijg ik dr niet meer te pakken in het begin van het seizoen
) dan is dat ook maar gedaan