Ok dank je! Ik zie nu pas dat de pagina's die ik gemist heb over Rian gingen Lol. Ik hoop dat ze nu niet meer post omdat ze lekker een beeb aan het krijgen is!!!
Spannend he? De ene keer een veulen, de andere keer een baby!
Bedankt voor het aanbod die ik nu pas lees.. Ik had echt zoiets van ik ga maar slapen. Maar ik heb echt in coma gelegen want ik werd pas om kwart over 4 wakker (Na de wekker van 3 en 4 uur) en ze lag alweer.. Vervolgens deed de cam het niet dus ik m'n broertje uit z'n bed gehesen (Die daar echt neit blij mee was) en toch maar ff naar stal gegaan. Uier was stuk voller maar niets aan de hand. Nu staat de cam weer vast.. Geen idee wat dat ding heeft vannacht.. Normaal doet die het altijd prima. Voor ons ook geen veulen dus.. Probeer nu in ieder geval nog ff te slapen..
Goedemorgen! Ik ben om 7 uur mijn bedje in gedoken een uurtje geslapen (nog wel een paar keer wakker geworden) Nu dus week klaar wakker.. Nog wel wee achtige activiteiten.. maar ik weet nogsteeds niet of het nu serieus is.. ik ben zo mijn verloskundige even om te vragen of ze langs wil komen.. wil toch wel weten of die nacht op ergens goed voor is geweest... Pfff wat ben ik moe!