Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maseike schreef:Aaaaaaa gossie zeg die laatste foto dan (snik snik)
Blij dat alles goed is afgelopen zeg....
Mel je heb die mannen toch wel koffie gegeven he
Whiz schreef:@Tjolieke Dank je welColonel is flink gegroeid en begint duidelijk van kleur te veranderen. Kwam je dekbewijs overigens zo laat dan van het KWPN? Das ook raar. had die van mij heel snel..
@Melanie20.. Jasses.. wat een eng verhaal.. gelukkig hebben jullie haar er uit gekregen en heeft ze niets. Ik vind het toch altijd en hoor.. paarden bij water.
De laatse foto melanie.. is dat je zus met haar paard? Dat vind ik echt een prachtige foto (Hoe erg het ook is). Maar alsof elkaar ff een hart onder de riem steken.
@savath ook 324 dagen? We liepen toch gelijk>??
@Silkie... Yeaaaaah.. dat is pas een lekkere volle uier!!!
@pretty... ah dat is lastig.. maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen.. en ff niets doen.. hoe erg het ook is.
@marielle19 Gefeliciteerd met je rijbewijs!!
@nicole.. Gaat het al wat beter met je rug??
@proud oh daar zie ik duidelijk verschil in!! Zitten nu veel voller!!
Ik ga nu nog ff snel een halster setje halen bij de divosa.. en later vanavond een updatje over Libske!!
Whiz schreef:@Tjolieke Dank je welColonel is flink gegroeid en begint duidelijk van kleur te veranderen. Kwam je dekbewijs overigens zo laat dan van het KWPN? Das ook raar. had die van mij heel snel..