Zo Marije, voor volgend jaar zitten de 3 dames vlak achter elkaar. Dat wordt een slapeloze april maand.
Volgens mij zijn er een paar op stal zenuwachtiger dan ik, momenteel. Erg gek. Vorig jaar kon ik niet wachten tot eind juni en nu is het dan bijna zover, (nog 2 weken) en nu heb ik echt zo iets van: Ach ik zie het nog wel, het komt toch niet op tijd. En dat denk ik dan ook echt. Ik verwacht eigenlijk niks voor 30 juli. Ik heb al wel een staartbandage gekocht, staart al een paar keer gewassen, en deze week moet ik de dierenarts even bellen om d'r open te knippen, zaterdag gaan we de wei doorlopen, maar eigenlijk heb ik daar verder totaal geen haast, stress of wat dan ook mee. Tot ik de kegels zie, denk ik zo
De wei.. ja als het even meezit mag Dees ook wel in de wei bevallen. Maar s'nachts gaan alle paarden naar binnen, dus de kans is denk ik vrij klein dat het buiten zal komen. Géén slootjes of dergelijke. Gewoon touw op de bovenste en de onderste 2 een ijzerdraad, waar ik afzet lint strikjes aan ga vouwen. En dan de stroom erop.