vanity schreef:ik ga ook slapen nu!!!
Ik hoop dat Macy nog tot morgenavond wacht, want ik voel me veel te rot nu! Zondag komen ze mijn paardje ophalen, en nu moet ook al de hond en kat weg! dat is even te veel van dat! ben

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ik hoop dat Macy nog tot morgenavond wacht, want ik voel me veel te rot nu! Zondag komen ze mijn paardje ophalen, en nu moet ook al de hond en kat weg! dat is even te veel van dat! ben
Kimmes schreef:Misschien hebben ze toch zelf het Low Alert gegeven
gemske schreef:[*olduser*], je bent er weer!
djuno schreef:@Faniek....als ik de site van Strobehn aanklik zie ik geen smiley's....waar moet ik kijken dan?
Sammie schreef:Maar hun zijn toch wel degene die een low alert kunnen beoordelen. (juist of onjuist )
maroes schreef:ik ga ook slapen,morgen weer vroeg op.
Weltrusten allemaal![]()
![]()
Heb een beetje raar gevoel dat vanacht wel eens de nacht kan zijn......
Faniek schreef:djuno schreef:@Faniek....als ik de site van Strobehn aanklik zie ik geen smiley's....waar moet ik kijken dan?
Ow ergens gejat bij the undinges van betty ofzo ergens weet niet meer precies
Sjoert schreef:I'm back! ZIjn er nog interessante ontwikkelingen geweest?
Sjoert schreef:I'm back! ZIjn er nog interessante ontwikkelingen geweest?
Sjoert schreef:Aha, de cam van Macy doet t weer
Top Marije! Was bekend wat de fout was.. (Bij marestare?)