Hier is het buikje alleen naar onder, van voor en achter zie je niets.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
lisch schreef:Wat is een pendel lijst?
Het schiet idd al voor veel op zeg! Spannend! Zie er al weer naar uit om al die leuke veulen foto's te zien!
Nicole schreef:inowa gelukkig dat pepper nog drachtig is, al had ik gehoopt dat joy niet drachtig was maar het is niet anders ze is idd aan de schrale kant maar dat kan niet aan jou liggen in ieder geval.
Meiden help..
Mijn merrie kan geen enkel paard meer uitstaan, ja dan bedoel ik echt niet uit kunnen staan he, al komen ze maar voor stal langs vliegt ze naar de deur om in de aanval te gaan.. Naar 1 ruin heeft ze het niet dat is haar vriendje daar gaat tot nu gewoon goed mee, maar op stal poeh ze kan echt link uit de hoek komen.. En vrouw met hormonen die je zeg maar beter niet in de weg kan lopen? Naar mij doet ze niks als is ze wel een beetje gefrustreerd van de nieuwe aanwinst denk ik..
Maar ik hoop toch wel dat het beetje afzakt voor der, dit geeft zelf ook niet echt rust voor der.. Volgende week tussenwand eruit slopen 1 deur helemaal dicht zetten en hek voor de opening zodat ze wat rust vind. Moet je na gaan als veulen er straks is en naar andere paarden is