Hij heeft nu 38.74! Hij eet wel ok (niet zoals we van hem gewend zijn maar toch) Hij heeft net ook gedronken en een hele waterige warme slobber gehad... Thanx allemaal trouwens
Sterkte BL: hier op stal ook griepvirus wat de ronde doet met hoge koorts voor sommige paarden. Hera is gelukkig tot nu toe gespaard gebleven, die haar temp blijft stabiel rond de 37, die van mijn ruin ook. DL: knap ventje hoor!
Aan de nieuwelingen: welkom! Mooie merries met mooie buiken!
Joto: Bindi is echt too cute!
Al_Zawraa
Geplaatst: 13-02-12 11:06
Sterkte BL, hoop dat hij goed door de nacht is gekomen. Iedereen die nieuw is, welkom!
Hier zijn de dames even niet zo blij met me, ze moesten vanochtend binnen blijven, aangezien het spekglad is op het erf.. Alles wat sneeuw was (en waar ze met auto's overheen gereden hebben..) is nu in 1 plaat ijs veranderd. Dus eerst maar eens even wachten totdat dat weggedooit is, misschien kunnen ze er dan vanavond nog heel even uit, en anders morgen maar weer. De veulens doen het trouwens goed, allebei enorm actief, je voelt ze eigenlijk altijd schoppen en draaien, arme merries.. Vooral Aziza begint nu ook echt last van haar veulen te krijgen, ze staat soms heel zielig in het hoekje van haar stal te zuchten. En dan moet ze nog 2 maanden
Dwyne
Geplaatst: 13-02-12 12:10
Essie sterkte! Verschrikkelijk om je merrie zo te moeten aantreffen. Verdriet kunnen ze zeker wel hebben, mijn merrie ook goed last van gehad bij het vorige veulen. Verwen der maar extra de komende tijd.
Dank jullie wel voor de interesse!! Super fijn! Tommie had vanmorgen rond de 39 graden en was een uur terug 38.6, gaat beter Wel is hij nog erg sloom en moe. &ij is wel ff een uurtje naar buiten geweest Echt thanx allemaal, heel lief.
Hier gaat het flink dooien, waterbakken zijn al zo goed als ijs vrij
Arme Aziza, nu al last van veulie... Izz dr veulen ging gister ook flink te keer, daar stond ze even vreemd van te kijken
Mooie Rosa! Heb de indruk dat ze dit jaar ronder draagt maar ze was in maart 2010 al een stuk lichter als dit jaar, gaat ze weer zo licht worden dit jaar?