Het is toch eigenlijk best wel zielig Een mens kiest er zelf voor om een kind te nemen, maar een paard word gedekt of ze het nou wil of niet.... Heb echt medelijden met deze merrie
Ja het zag er echt wel zwaar uit. Ik bleef ook kijken tot ze hielpen, maar blijkbaar had ze inderdaad nog meer pijn als ze zelf meetrokken, maar uiteindelijk toch gelukt. Nu volledige check up van de merrie denk ik, hopelijk maakt ze het goed...
WinSel
Geplaatst: 14-04-10 12:43
buster4ever schreef:
ja deze merrie heeft t op dit moment echt bar slecht. wat zijn ze allemaal aan t doen met die merrie??
Ze moest gewoon ff bijkomen volgens mij, nu is ze toch mooi bij haar veulentje. Wat wil je, al die krachten verloren, dan moest ze gewoon ook ff tijd voor zichzelf krijgen.
MamaSnoopy
Geplaatst: 14-04-10 12:49
meiden beetje opletten met wat je post
stukje uit de eerste pagina!!!!
Wat toch ook even belangrijk is in dit topic; Je moet rekening houden met dat wij "te gast" zijn om bij hun in de stallen te mogen kijken. Kritiek geven op hoe en wat op de cams is dus eigenlijk overbodig want iedereen heeft zijn eigen manier. Als je het niet aan kunt zien, wees verstandig en doe de cam uit... Verder moeten we proberen zo weinig mogelijk off-topic te gaan, hiervoor hebben we onze Kletstopic in de Huiskamer. Ook MSNtaal is in dit topic verboden zoals je weet!