Goedemorgen (jee wat een tijdstip om dat te zeggen) Ik wordt ook wakker gehouden door pijnlijke krampen.. Dus ging maar even hier kijken.. Niets spannends zo te zien met de merries op de cam.. Ben benieuwd of hier wat gaat gebeuren vannacht...
Haha maakt niet uit.. ja krampen elke 5 minuten.. Ben aan het twijfelen of het is begonnen.. Maar het vermoeden begint steeds meer te komen eigenlijk... (sorry dit is natuurlijk harstikke off topic, maar ik heb even niet de puf om naar het ander topic te verhuizen) En daarbij, als ik beval willen jullie daar vast wel een extra pagina voor lezen
Och arme, ik wou dat ik je bij kon staan, maar dan ben ik morgen volkomen naar de klote. Dus ik moet je echt gaan verlaten. Over een paar uurtjes komen de vroege bokkers t al weer overnemen. Ik wens je heel veel succes de komende uren en hou ons op de hoogte!! Denk aan je!!
Lekker naar je bedje gaan meis! En mannetje is bij me! Dus ik vermaak me nog wel even.. Dank je! Als er wat is horen jullie zeker van me!! Weltrusten!!!
Haha ik weet het niet zeker.. en het kan nog wel uren duren.. maar voel me goed kl*te elke 5 minuten.. oef!
Ik ben er ook weer Rian, puf jij maar lekker tegen mij aan hoor, been there done it.... *Heb je nu langzaam toch een beter idee of dit weleens het begin kan zijn?
Ik word er bijna onrustig van ha ha! Ga ineens weer terug in de tijd. Gek he, hebben alle moeders denk ik. Ik denk dat ik precies weet hoe je je voelt. Ik hoop ook voor je dat het doorzet... Ik ben in elk geval nog klaarwakker voor het geval je mannetje even buiten een peuk wil roken. Ga je/mag je/wil je trouwens thuis bevallen?
Gelukkig anti-rook, hier ook hoewel ik laaaaaang geleden wel gerookt heb hoor. Cam hoeft niet aan hoor, mag wel <grijns>. Tjonge, wat spannend bij jou zeg nu. Is het nog goed te harden? Als je geen zin hebt om te kleppen is natuurlijk ook prima hoor.
Hihi we hebben beide gerookt.. ik ben 1,5 aar gestopt hij al 4,5 jaar (TROTS!) Ja spannend is het zeker.. het gaat wel redelijk nu.. ongeveer om de 5 minuten weeen.. (tenminste als het echte weeen zijn waar ik maar wel vanuit ga!)
Ja ben ook heel blij dat ik niet meer rook! Vind het steeds smeriger worden om te ruiken en zien.. bah! Waarom moest je naar het ziekenhuis dan??? Als je 2 uur lang om de 4 minuten weeen hebt.. daar zti ik dus nog niet aan.. maar heb is volgens mij vanaf een uurtje of 3 wel aardig regelmatig.. Het stomme is.. ik weet echt nog niet zeker of ik nu echt begonnen ben... Ben wel bang dat het weer stopt zo.... al die uren wakker voor ''niets''
Dit lijkt het me toch wel hoor, als ik jou zo hoor. Als je het aandurft en kunt gebruiken, gewoon gaan slapen lijkt me. Je hebt later je krachten nog nodig. Slapen ontspand en ontsluit... Ik durf me daar alleen gevoelsmatig over uit te laten, dat snap je wel. Ik weet niet wat je met je verloskundige hebt afgesproken hierover. Ik had overigens een medische indicatie, had graag thuis bevallen. En inderdaad, roken en rokers stinken imo. *Waar zitten je weeen trouwens?
Tja.. ik weet het niet.. Vind het moeilijk.. denk dat ik zo eerst even ga douchen.. Met de verloskundige nog niet veel afgesproken.. Gevoelsmatig denk ik dat ik nog niet hoef te bellen... Ik wil wel slapen.. maar werd net zo misselijk dat ik het niet meer durf...en daarbij als ik in slaap val en weer een wee krijg wordt ik overvallen denk ik.. ach ik kijk het nog even aan.. eerst even lekker douchen zo..