Nou gelijk update nou de volle maan heeft bij mij niet geholpen om een veulen te krijgen (nou ja Lizzy dan, ik had het al zwaar genoeg met mijn kids aangezien met een veulen hihii)
Maaarrrrrr het heeft wel geholpen om haar te laten kegelen
Uiteraard vandaag een keer niet mijn fototoestel bij me, ik dacht pfff zal wel niks veranderd zijn, maar ja nu hingen er toch kegels aan, mooie geelkleurige druppels. De staleigenaar zei dat hij het gisteravond al gezien had, pfff valsspeler
Maar ja hij gaat vannacht wel zijn bed uit voor me, hij gaat waken hihihi goed geregeld he
Als er wat is belt hij me gelijk, hij heeft veel ervaring (met koeien maar ach watscheelt het en met het paard van zijn vrouw) dus weet ook waar hij op moet letten.
we zitten alleen een beetje met Angel, die staat nu bij
Lizzy erbij. Ze sloopt namelijk heel de boel af als Lizzy er niet is. Lizzy die vindt Angel wel leuk als zemaar niet te dicht bij haar eten komt... Maar ja wat doet ze als ze gaat bevallen? Zal Angel het veulen aanvallen, of Lizzy die Angel aanvalt of misschien zelfs het veulen... heeft iemand er ervaring mee? Ik denk zelf niet dat Angel het veulen wat zal aandoen, ze is echt heel lief naar andere paarden toe en vindt het juist gezellig dan. Maar lizzy ken ik natuurlijk nog niet zo goed, ik weet niet eens hoe ze reageert als ik bij het veulen komt? Tot nu toe is ze de liefheid zelf en kan ik nu zelfs alles bij haar doen, ze vertrouwt me volledig maar dan?
Nou ja we merken het wel... Zo gauw we zien dat Lizzy raar gaat doen als ze bezig is, zetten we Angel gewoon even bij Max neer of bij Opa (daar stond ze in het begin mee en ging heel goed) dan heeft ze even een maatje voro als Lizzy bezig is...