Nado, ze loopt best goed op het moment. Af en toe twijfel ik even maar misschien zit ik er nu ook wel erg bovenop... Maar ze vindt het geen probleem om een volte 3m te galoperen om me heen en ook op harde grond kan ze aardig wat vaart maken als ze weet dat er een voerbak in de stal hangt
haha nog steeds niks bij coppertje....pff effe paar daagjes weg geweest en d8 dat foppertje nu ondertussen wel een veulentje zou hebben maar nee hoor... gefeliciteerd marije met alvast de merries voor volgend jaar..
Zo, Copper is weer op stal en vannacht wil ik best nog opletten maar morgen ga ik haar de hele dag negeren We gaan met een andere merrie naar de keuring en Dana is zo aardig om op Copper te passen Niet dat er veel kans is dat er veel gebeurt maar anders mocht ik van Fenneke niet de hele dag weg
Morgen staat cam 1 op de stal van Copper en cam 2 is de buitencam. Copper gaat al vroeg naar buiten en als het erg warm wordt, gaat ze overdag weer even een tijd op stal waar het een stuk koeler is. Dus ben je haar kwijt? Zoek even op beide cams...
Verstandig ! Die van mij staan de hele dag in de zon....toch lijken ze er wel tegen te kunnen (tref ze nooit transpirerend aan), maar ik wil niet ruilen. Copper boft met een attente oppas! Misschien beloont ze je met een kadotje .