@Frenia: een ware geboortegolf bij jullie zeg! Hebben de geiten ook al behoorlijke dikke buiken?
Bij Neon was er wat betreft eten en eetlust niks te merken. Ze is een schrokop en haar eten is heilig.
Ben al weer even terug van de stal, maar moest voor het werk nog het een en ander voorbereiden. Op de pc, en ik heb me kunnen beheersen, internet niet op geweest!
Bij de stal was het zonnetje heerlijk. Helaas nog niet voldoende om de bak te ontdooien.
Neon kon er dus niet in, zitten echt flinke gaten namelijk in, dus heb ik ze maar in een andere stal gezet toen ik haar stal uitmestte. Toen ik klaar was had ik het ook bloedheet! Meteen maar eens even gevoeld bij Neon (had voor het eerst sinds weken geen koude handen) maar het is denk ik nog te vroeg om iets te kunnen voelen (5 maanden). Nog maar even geduld hebben dus. Toen Neon op stal stond ben ik naar de wei gelopen, zag daar wat hengstjes heerlijk aan het doezelen. Eentje stond te doezelen, eentje was aan het eten, en 2 lagen er op de grond, inclusief Devdan. Ze hadden het dus absoluut niet koud. Ben erbij gaan zitten op mijn hurken en heb hem heerlijk geknuffeld, en hij maar kreunen!
Lief manneke! Mijn penny-moment werd alleen bruut verstoort toen ik ineens iets achter mij hoorde en op sprong. Concorde had me ook in de gaten en was naar me toe gelopen. Alleen als ik op mijn hurken zit vertrouw ik niet een paard wat achter me staat. Devdan is ook maar opgestaan en heb hem toen nog maar gekroeld, samen met zijn (half)broertje Concorde. Ik ben helemaal verliefd op die schatjes!

.
en hooi ook. ze krijgt 2 kruiwagens vol per dag. maar tis binnen ja en nee op
)
Koud maar met dat zonnetje erbij erg goed te verdragen.
Tot voor een 1.5-2 jaar geleden zou dat een zelfmoordpoging van mij zijn geweest maar het laatste half jaar blijft Fayette altijd toch lekker relaxt. In het begin schrok ze wel van 'dingen' en hops sta je opeens aan de andere kant van de weg of 2 meter verder de berm in maar daar bleef het ook wel bij. Ik heb in ieder geval lekker gereden en Fayette had er in de draf goed de vaart in zitten.

! Let the good times begin
!