En ik hoop toch ook dat Pride snel gaat hoor...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gitta schreef:Faniek: Waarom kan ik misty niet zien krijg een kruisje moet ik mischien iets downloaden?????
Sjen schreef:@ Odess: je zei dat het nu meer in een punt loopt (de kont), dat is bij Siena ook zo, is dat het slapper worden van de banden? als ik nl. in haar kont druk, dan vind ik het allemaal nog vrij hard en zie ik niet echt een drilpudding
Gitta schreef:Je hebt dan denk ik geen Java :
Thanks nu welen natuurlijk weer een verslaving erbij tjee tegen de tijd dat mijn merrie moet heb ik geen puf meer
Quirinake schreef:hey bokkers, Update van Quirina:
Ze heeft nog geen veulenmaar ze hield vandaag altijd haar staart hoger en ze stond altijd in rust en wisselde altijd van been, ze negeerde mij ook dat ik in de stal kwam en bleef lekker in het hoekje staan
Birthalarm staat op en nu maar lekker wachten eh
cheyenne01 schreef:Quirinake schreef:hey bokkers, Update van Quirina:
Ze heeft nog geen veulenmaar ze hield vandaag altijd haar staart hoger en ze stond altijd in rust en wisselde altijd van been, ze negeerde mij ook dat ik in de stal kwam en bleef lekker in het hoekje staan
Birthalarm staat op en nu maar lekker wachten eh
spannend.....succes
Sjen schreef:Is die vulva bij Misty altijd zo, of is die dus slapper geworden aan de randen en onderaan? Gaat die van mij er ook nog zo bij lopen...