Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AM_Horses schreef:Sietske. Met 2x kijken ga je het Hoogstwaarschijnlijk missen. Hier keek ik ook om het uur. Als het echt spannend word dan slaap ik gewoon niet meer
Faniek. Mooie kleurtjes. Ben benieuwd hoe ze uiteindelijk worden.
Mariekie. Geen idee. Ik heb met mijn veulen die geopereerd was een kleine paddock gemaakt. Grote van de stal. Deze steeds iets vergroten. Stappen aan de hand mocht wel. Heb ik niet gedaan, gewoon in paddock. Dan staan ze toch bij de andere paarden in de buurt en blijven rustig.
Voor Winston heb ik een opfok gevonden. De meeste bedrijven zaten vol dus was echt zoeken. Via via toch gevonden.
Ik ben vanochtend gebeld, vanmiddag wordt Sis gechipt en geschetst. Alleen zijn de witte voetjes niet te zienik vermoed dat deze schets nog niet helemaal kloppend gaat worden. Ik weet dat ze linksvoor een wit voetje heeft. De rest weet ik niet
Zoek de witte voeten...![]()
[ [url=m/v8iRPS.jpg]Afbeelding[/url] ]
mariekie schreef:Sorry ik ben even een tijdje afwezig geweest in dit topic.
Mijn veulen zijn knietjes zijn na nog eens zes weken boxrust gescand.
Ze zijn weer goed na tien weken totaal op de box.
Heb een schema gekregen maar dat zie dat dus zelf absoluut niet zitten om zelf te gaan doen.
Weet iemand een revalidatie kliniek of revalidatie stal die ook iets met veulens doet?
aspro schreef:Weet niet of het hier mag maar ik ben nog op zoek naar een opfokplekje in de omgeving van Epe (Gelderland) voor ons gelders merrieveulen van mei 2022. Liefst bij mensen aan huis maar opfokstallen in de buurt mogen ook aangeboden worden. De Lindehoeve en Stal Equus ben ik al tegengekomen maar vallen af.
Heb via Bokt, Marktplaats en Facebook al een aantal mensen benaderd maar heb helaas nog niemand gevonden die aangaf plek te hebben. Vandaar dat ik benieuwd ben of er hier nog mensen zijn welke toevallig via via iemand kennen.
fokfanaat schreef:aspro schreef:Weet niet of het hier mag maar ik ben nog op zoek naar een opfokplekje in de omgeving van Epe (Gelderland) voor ons gelders merrieveulen van mei 2022. Liefst bij mensen aan huis maar opfokstallen in de buurt mogen ook aangeboden worden. De Lindehoeve en Stal Equus ben ik al tegengekomen maar vallen af.
Heb via Bokt, Marktplaats en Facebook al een aantal mensen benaderd maar heb helaas nog niemand gevonden die aangaf plek te hebben. Vandaar dat ik benieuwd ben of er hier nog mensen zijn welke toevallig via via iemand kennen.
En Christel van Apeldoorn in Epe?
aspro schreef:Ik ben al lid van de Fb groep 'Stalling en weidegang Gelderland'. Heb je toevallig nog aanbevelingen van andere facebookgroepen waar dit soort aanvragen voorbij komen?
Cioccolato schreef:aspro schreef:Ik ben al lid van de Fb groep 'Stalling en weidegang Gelderland'. Heb je toevallig nog aanbevelingen van andere facebookgroepen waar dit soort aanvragen voorbij komen?
De groep KWPN veulens, ik ben het toevallig tegen gekomen van bijvoorbeeld iemand die internationaal eventing rijdt en zelf een veulentje fokte en er toen een stuk of 3 bij zocht. Ik volgde die pagina.
Ik weet niet hoe breed je vriendenkring is op fb, maar je zou het op je eigen tijdlijn kunnen zetten en het op die manier laten delen binnen de 'paardenwereld'.