Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
YSR1971 schreef:Volgens mij was zijn hoofdje wel goed, maar zeker weet ik dat niet. Beeld wordt misschien een beetje vertekend omdat daar nog een gedeelte vlies omheen zat.
Mijn zoon vindt het heel erg jammer, maar is tegelijkertijd blij dat Rocky (onze A-Welsh, begin juni dit jaar overleden na 1½ jaar dokteren na darmperforatie door zand) nu een vriendje heeft om mee te spelen. En precies een vriendje voor hem, want Rocky was gek op veulentjes. Kon mijn kind wel plat knuffelen, zo lief vond ik dat!
xDonja schreef:Opgegeten door een beer??? Wonen jullie bij een natuurreservaat in de buurt????Wat een vervelende verhalen allemaal.... Linda, daarom heb ik nog geen vaste namen en halstertjes etc. Pas als onze Druif er naast staat.Ik ook niet dus.
Hier iets beter nieuws, morgen vier en een halve maand, en nog geen rare dingen te zien (buiten dat het nu lijkt alsof Kwal is opgegeten door een beer, niet normaal die wintervacht)