Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pasha schreef:Ja idd Coldstar gefeliciteerd...
Oohh ik zit in Dubio... kan beide geboortemelder huren.. maakt niks uit in prijs...
Pff... wilde zelf dat Halster melder huren.... maar die verhuurder zegt dat die wel iets vaker foutmeldingen geeft dan die band..
Maar zo'n band moet ook weer zo strak... en ik heb wel een camera he... dus...
mzz.z. Wat zouden jullie doen....?? Band of Halster melder?
corinepgek schreef:Pasha schreef:Ja idd Coldstar gefeliciteerd...
Oohh ik zit in Dubio... kan beide geboortemelder huren.. maakt niks uit in prijs...
Pff... wilde zelf dat Halster melder huren.... maar die verhuurder zegt dat die wel iets vaker foutmeldingen geeft dan die band..
Maar zo'n band moet ook weer zo strak... en ik heb wel een camera he... dus...
mzz.z. Wat zouden jullie doen....?? Band of Halster melder?
Ik heb de normale Birth Alarm, met singel dus. Ik vind alleen dat de singel absoluut niet strak zit en toch goed op zijn plek blijft zitten. Kan er makkelijk me hand tussen schuiven. Alleen toen ze in de wei probeerde te rollen verschoof ie(omdat de wei nogal zacht is en de beugel gewoon de grond in gedrukt werd) naar de zijkant. Hij geeft goed alarm, ben al paar keer gebeld en als ik dan op mijn camera keek zag ik dat ze gewoon eventjes lag te slapen. Dit doet ze alleen nooit langer dan 1 of 2 minuten dus de stand voor plat slapende merries zou niet handig zijn voor mij.
Heb deze gekozen omdat ik deze voor 25 euro per week kon huren. En die andere moest ik dan weer op laten sturen en was 50 euro per week, ook vind ik een halster altijd om niet zo'n prettig idee.
Maar een geboortemelder in combinatie met een camera is wel ideaal hoor, als je dan een vals alarm hebt hoef je daar tenminste niet op stal pas achter te komen(voor mij is het 5 autominuten weg).
Duimen we voor vannacht? Dan ben ik van die slapeloze nachten af!