Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjen schreef:![]()
Sorry mensen jullie hebben hier echt met een digibeet te maken... ik mol ook altijd elk apparaat zoals kopieermachines...gaat altijd kaartje 'defect' op wanneer ik langs ben geweest
Tinne schreef:Bubbles is vandaag idd de grote afwezige... Misschien is ze wel te druk met het veulen dat Pride gisteravond/vannacht/vanochtend uitgepoept heeft????!!
BUBBLESSSSSS!! laat wat van je horennnnn!!! Wij zijn benieuwd.
bubbels schreef:Tinne schreef:Bubbles is vandaag idd de grote afwezige... Misschien is ze wel te druk met het veulen dat Pride gisteravond/vannacht/vanochtend uitgepoept heeft????!!
BUBBLESSSSSS!! laat wat van je horennnnn!!! Wij zijn benieuwd.
Wat denk je zelf....
Loolapelooza schreef:Tuurlijk weeeeel, heb je zo een handige grondboor? Dan gaat het prachtisch vanzelf! Tenminste, als je palen van de goeie dikte koopt, anders dan wordt het een knoeiwerkHeb gisteren nogal staan vloeken toen ik een hengsten- en veulenproofe tussenomheining was aan het maken, die palen gingen heel moeilijk dat gat in!
En prikkeldraad eraf halen is een hel! Goeie raad, knip het allemaal in korte stukjes van een meter of 2, als je het in z'n geheel laat dan springt het alle kanten op en krijg je het echt niet zonder kleer- en velscheuren weg!
Odess schreef:Wat me gister trouwens opviel is dat ze heel iets opgedroogd bloed langs haar vulva had. Ik heb dit eerder gehoord bij mensen, gewoon voorbereiding? Vandaag heb ik het niet gezien.
Odess schreef:Wat me gister trouwens opviel is dat ze heel iets opgedroogd bloed langs haar vulva had. Ik heb dit eerder gehoord bij mensen, gewoon voorbereiding? Vandaag heb ik het niet gezien.