Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjen

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 14:52

Afbeelding

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 14:53

Jippie ik heb 'm door hahahha Haha!
[img]http://members.lycos.nl/hangoorkonijnen/images/2005/2503/DSC03097.JPG [/img]
Afbeelding

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 14:54

Afbeelding

Sorry mensen jullie hebben hier echt met een digibeet te maken... ik mol ook altijd elk apparaat zoals kopieermachines...gaat altijd kaartje 'defect' op wanneer ik langs ben geweest Bloos

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 15:39

Sjen schreef:
Afbeelding

Sorry mensen jullie hebben hier echt met een digibeet te maken... ik mol ook altijd elk apparaat zoals kopieermachines...gaat altijd kaartje 'defect' op wanneer ik langs ben geweest Bloos

Nou sjen, dat ziet er prima uit, duurt nog wel ff denk ik......

en dat defect kaartje heb ik ook hoor

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 15:53

Tinne schreef:
Bubbles is vandaag idd de grote afwezige... Misschien is ze wel te druk met het veulen dat Pride gisteravond/vannacht/vanochtend uitgepoept heeft????!!

BUBBLESSSSSS!! laat wat van je horennnnn!!! Wij zijn benieuwd Haha!.

Wat denk je zelf.... Zij zijn groot en ik is klein!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 16:02

bubbels schreef:
Tinne schreef:
Bubbles is vandaag idd de grote afwezige... Misschien is ze wel te druk met het veulen dat Pride gisteravond/vannacht/vanochtend uitgepoept heeft????!!

BUBBLESSSSSS!! laat wat van je horennnnn!!! Wij zijn benieuwd Haha!.

Wat denk je zelf.... Zij zijn groot en ik is klein!

sjonge jonge, gaat pride voor de 417?

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 16:05

Ze is een jaar drachtig vandaag! Go jij! Go jij!

Boos!

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 16:06

jeetje bubbels, nog steeds niet. Ik kreeg al stille hoop dat er vannacht een veulentje was geboren aangezien er geen berichtje van je verscheen tot nu toe.

Misschien moeten we Pride maar gaan dreigen dat we allemaal langs komen om hoogst persoonlijk dat veulentje er uit te trekken.

Sterkte Ach gut

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 16:44

Pride, hier een boodschap van Schijnheilig HM Famosa:

Het is nu welletjes geweest Pride. Je heb je baasje heel wat lastige dagen en nachten bezorgt. Wees een grote meid en geef vannavond een mooi veulen. Je weet dat je beloning is van wortels en heeeeel veeeel eten. Vingers aflikken Luister niet naar die Macy, maar naar mij!!!!!

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 16:47

Go jij! Go jij! Ik trof vandaag harsdopjes aan! Go jij! Go jij!

Ik kon zelfs heel iets melken, er kwam water uit! Ze zit in fase 1 Lachen

@ Bubbels, ik hoop echt dat Pride eens een beetje op gaat schieten, hier wordt je wel erg wanhopig van... Ach gut

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 17:55

@ Bubbles: frustrerend! Hoop dat je het nog volhoudt!
@ Odess: Clown Jippie, harsdopjes! Misschien gaat het wel heel snel naar fase 2?

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 18:39

Heej,

vandaag weer bij mn paardjes geweest, hebben dr maar niet mee naar buiten genomen(vond ze volgens mij niet eens erg....).
Ze loopt nu heel veel naar de waterbak, en ze gaat ook heel vaak gewoon stil staan en voor zich uit kijken, terwijl dr kuil naast dr ligt...
En Prax(zo noemen we um tot ie geboren is) was weer lekker actief.
Arme joy.....schopt ook steeds naar dr buik en boos achterom kijken helpt blijkbaar ook Haha! . Aan dr uiers nog steeds niks nakes Nada( Tong uitsteken zo heet ik Tong uitsteken ) te zien. Maar ik had wel het idee dat dr vulva wat vlubberiger Tong uitsteken en langer was........

ik vind dat pride en lio vanacht maar moeten gaan.... Haha! Knipoog kan ik morgen weer veulen foto's kijken Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 18:40

Loolapelooza schreef:
Tuurlijk weeeeel, heb je zo een handige grondboor? Dan gaat het prachtisch vanzelf! Tenminste, als je palen van de goeie dikte koopt, anders dan wordt het een knoeiwerk Schijnheilig Heb gisteren nogal staan vloeken toen ik een hengsten- en veulenproofe tussenomheining was aan het maken, die palen gingen heel moeilijk dat gat in! *LOL*
En prikkeldraad eraf halen is een hel! Goeie raad, knip het allemaal in korte stukjes van een meter of 2, als je het in z'n geheel laat dan springt het alle kanten op en krijg je het echt niet zonder kleer- en velscheuren weg!

Mijn oom heeft vast wel zo'n handige grondboor, maar ik was zo chagarijning na het eraf halen van dat prikkeldraad, dat ik snel wat oud lint van mn oom heb gespannen en Ivanka ben gaan voeren Clown.
Prikkeldraad eraf halen is idd een HEL! En mijn oom wilde het heel houden, zodat hij het weer kan gebruiken als omheining voor zijn nieuwe stuk land.
En het ging eigenlijk heel goed, totdat het prikkeldraad opgerold moest worden. Owh, ik verander trouwens bij deze mijn mening over prikkeldraad eraf halen. Prikkeldraad eraf halen is geen hel, het oprollen wél! (rijmt nog ook).
Op een gegeven moment was ik zo boos dat ik alles gewoon uit de wei gesleurd heb en op het erf van mn oom heb gelegd Schijnheilig . Waarschijnlijk kwam het stoom uit mn oren, want mn oom kwam gelijk even meedelen dat hij het wel op zou rollen.

Ik ben iig blij dat het eraf is, ik heb er een grote snee op mn hand aan over gehouden en het doet pijhijn.. Scheve mond . Maar beter dat er 1 snee op mijn hand zit, dan dat Ivanka of junior erin zou hangen...

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 19:18

Nou ik ben weer ff thuis hoor.
Heb vandaag goedkoper handdoeken bij de zeeman gehaald voor lio en het veulen. Altijd handig. En nog wat andere spulletjes bij de HorsePlaza.

Toen naar Lio; vol verwachting klopte mijn hart, BONK BONK BONK!!!
(wat duurt een busrit Nieuwegein - Everding lang!!!)

Bij haar aangekomen stond ze omgekeerd in haar stal, maar haar hoofd achterin en haar bips bij haar drinkbak. Zo staat ze nooit! Ze staat dus altijd andersom.... Ook heel slaperig en haar vacht was raar opgedroogd van het zweten.
Ze hadden al met haar gestapt, een uur over het erf, vanwege de dikke benen. Bedankt!

Toen toch even gluren bij haar tepels. En ja hoor, daar hangt ie, de DRUPPEL. Beetje gelig is, honing achtig.
Afbeelding
Wat is ie mooi he! Apetrots...
Beetje wazig close-upje:
Afbeelding

Ik heb gewoon de dagelijkse routine gedaan.
Lio op de poetsplaats, hoeven krabben, stal mesten, schoon stro erbij, mok behandelen, belonen, algehele poetsbeurt, wandeling over het erf voor de dikke benen en toen was het tijd voor haar portie merriemuesli.
Dat ben ik nu per dag ietsje aan het verhogen, zodat de overstap niet te groot wordt als ze ineens 2,5 kilo op een dag krijgt.

Nu staat ze lekker te eten en is het voor mij ook etenstijd. Vanavond om een uur of 21u ga ik er denk ik weer heen. Mijn slaapzak en extra (lees)voer ligt al daar, dus ik stop nu mijn camera weer in mijn tas.

Het kan nog steeds uitgesteld worden naar morgennacht. Eens ff kijken tot hoe laat Monty Roberts duurt en hoe lang het rijden is...

Nu weet ik pas hoe Loola, RedPebbles en al die anderen zich voelden.
Waanzinnig! Heb dat gevoel in mijn buik van heftige verliefdheid. Krijg geen hap door mijn keel. Toch maar patatjes proberen zo.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 19:25

Oh Inge wat spannend wel bellen he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben zooooo nieuwsgierig Haha!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 19:40

Lio gaat vanavond/vanacht een veulen geven, let maar op!!! HM Famosa gaf dat net aan mij door Bloos . De volgende is Kila en dan Pride. Dit volgens HM Famosa. Clown

Sterkte!!!!!

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 19:52

spannend....
Ik heb nu nog niet echt verliefdheid in mn buik...maar ik heb wel al de hele tijd sinds ik weet dat ze drachtig is, dat ik haast niets wil eten..agh ja, dan val ik teminste weer een beetje af(ik ben al 52 kilo Bloos )

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 19:57

maar ik denk dat als ze echt bijna moet het heel anders gaat voelen, en dat ik helemaal niets meer kan eten...
ik leef met je(jullie) mee !!! Haha!

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 20:02

Dat verliefde gevoel ken ik! Ik staar alleen maar na haar, check haar meerdere keren per dag en ze is het eerste waar ik aan denk 's ochtends! Ik was net ook zo verheugd over dat harsdopje! We komen in de beurt en morgen al 320 dagen! Ze houdt het al zo lang vol! Vandaag betadine spray gehaald en een nieuwe voerbak, de laatste maanden zijn zwaar en dan moet de voerbak het ontgelden!!

Wat me gister trouwens opviel is dat ze heel iets opgedroogd bloed langs haar vulva had. Ik heb dit eerder gehoord bij mensen, gewoon voorbereiding? Vandaag heb ik het niet gezien.

Ik besefte vandaag pas dat ik met 2 weken misschien al een veulie heb Schijnheilig Ben alleen maar bezig met 'blijf zitten', terwijl we ondertussen al bijna zo ver zijn Haha!

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:13

ik vind het echt flauw...bij joy valt echt nog niets !!!!! te zien aan haar uiers...je moet goed zoeken voor je ze vind, en het zijn te kleine pregelige mini vingerhoedjes, daar lijkt het op, ik vind het hopeloos...

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:14

Odess schreef:
Wat me gister trouwens opviel is dat ze heel iets opgedroogd bloed langs haar vulva had. Ik heb dit eerder gehoord bij mensen, gewoon voorbereiding? Vandaag heb ik het niet gezien.

Is normaal had Vanta ook. Lachen

@Lio, SPANNEND!!! Dat gaat niet lang meer duren, let maar is op! Veel succes alvast voor vannacht, hopelijk morgen een kleine Liootje op stal!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:15

Afbeelding

Ik vond dat op deze foto wel te zien was dat de banden slapper worden, het loopt zo vlak naar achteren ineens bij haar kont...
Hier ter vergelijking een foto van een maand geleden:
Afbeelding

Het lijkt alsof haar kont meer naar achteren is gaan staan en minder bol is geworden. Is dit inderdaad het slapper worden van de banden? Laat maar horen of het er op lijkt of niet!

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:19

Odess schreef:

Dat had Bold van de week ook! Ik schrok wel even, maar dat is dus normaal? Weer gerustgesteld! Alleen die oedeem vind ik wel zielig voor haar! Als het veulen eruit is gaat het weg geloof ik!

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 20:21

Het is op deze foto niet echt goed te zien, maar Odessa's mooie ronde kont is nu ook een puntkontje geworden! Verder heeft ze nog geen drilkont, maar sinds vandaag wel ineens een extra band oedeem onder haar buik! Ik mag nu eigenlijk niet meer aan haar buik zitten, wordt ze me toch chago!

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:23

dat mag ik al 3 weken ofzo niet meer....aardig he...nu kan ik um niet goed voelen(en volgens mij voelt zij hem te veel Haha! Knipoog )