Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:Ik laat de drachtige gewoon staan in der eigen stal, ze staat in de stal en paddock niet naast een paard dat van huis gaat.
Ik ent dus niet extra. Mijn DA had idd ook het mutanten verhaal, dat nu gelijk enten niet heel veel zin had.
alicelover schreef:Die van mij zijn net geënt eind oktober. Ze moesten toen weer. Ik ent elk jaar en sta er nooit zo bij stil vanwege de dracht van de merrie. Dus ik zou als ik jou was met de rest meegaan. Enten heeft wellicht niet veel toegevoegde waarde, maar voor de sfeer op stal misschien wel. En ik denk persoonlijk dat enten voor de merrie geen kwaad kan. Zo houd je je stalgenoten die er wel in geloven te vriend en loopt alles voor de op volgende jaren ook weer gelijk. Anders moet je elk jaar straks apart enten. Of ga je later alsnog eerder enten om weer aan te sluiten bij de rest. Kun je net zo goed nu meegaan.
Kabayo schreef:Misschien denk ik weer anders maar deze ziekte gaat gewoon door de lucht toch? Dus of ze nou direct contact heeft met een paard of er zitten 2 stallen tussen zou toch geen verschil maken?
Dieuwke_ schreef:Mijlpaaltje hier, 230 dagen![]()
[ [url=m/Dl8oF7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nynkster schreef:Wij lopen precies gelijk!! Hier ook 230 dagen vandaag
[ [url=m/MSzdK1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VWamzW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik maak me overigens niet zo druk over die griep. Mijn paarden staan in de middle of nowhere en de overbuurvrouw heeft ook paarden maar die gaat er nergens mee heen momenteel. En verder zijn de andere paarden kilometers verderop