Ze wordt een stuk meer paard onder het zadel. Is best nog jeugdig.. Heb maar zelden zo'n lief paard gehad!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vulina schreef:linda2008 schreef:FF, de meest lastige met zadelmak maken worden later vaak juist de meest brave (is mijn ervaring)![]()
Dat beloofd wat voor mijn braafje
maar wel vaak genoeg gezien dat de meest moeilijke jonkies, later gewoon onwijs braaf waren.
*
)
Morgen maar gelijk beginnen.

En met inrijden bleek het opstappen en wegrijden, nooit een stap verkeerd gedaan... Stond te slapen met de eerste keer zadelen. Schiet mij maar lek
Ze is los in de wei wel altijd link/niet te vertrouwen gebleven, maar met rijden kon je er uiteindelijk een kind van 3 alleen mee weg sturen bij wijze van spreken.
Schaamteloos.
Sowieso zijn er maar weinig vossen bij de hackney's, is onze kleur niet, wij zoeken donkeren. Zouden momenteel 4-span kunnen rijden, met 4 donkere hackney's met een beetje wit aan de pootjes en een kol.
En de oude opa nog, die past er ook tussen. 
, ja hier ook eentje gekend, kreng van een paard, niks mee aan te vangen en helemaal vos, vandaar dat ik het niet zo heb met vossen, fobie opgedaan denk ik
al heb ik nu weer twee vosbonte in de stallen staan
het tij kan keren

Gaan daar ook kamperen, dat wordt voor mij nog de grootste uitdaging

Het is een soort wederzijds respect. Ze gaat dan ook nooit meer weg als het aan mij ligt!AniekR schreef:Haha Noisy, dat is nog niets. Twee weken terug had ik op fb foto's geplaatst van Lies. Die had echt net in de dikste modderpoel liggen rollen. Zat er echt een cm dik nat op
Gelukkig is het er droog wat makkelijk af te poetsen
Verder heb ik hier vroeger hele leuke vosjes onder de kont gehad. Nooit problemen mee. Eentje was een beetje verprutst en getraumatiseerd, maar uiteindelijk een pony aan gehad die letterlijk door het vuur ging.
Maar nu toch ook heel blij met m'n bruintjes
Vientje, hopelijk kan je de smid snel bereiken en gaat het snel weer beter met je merrie.
Verder een verhitte discussie hier. Lijkt me persoonlijk een wat onverstandige beslissing, maar verder zit ik niet echt in die wereld en bemoei me er verder ook maar niet mee
Morgen gaan we een beetje vast alles inpakken/klaarleggen voor komend weekend. CK begint nu echt dichtbij te komen.
Vrijdag wordt het de hele dag wassen, Lies vast vlechten en dan rijden we 's avonds vast naar KootwijkGaan daar ook kamperen, dat wordt voor mij nog de grootste uitdaging

Noisy schreef:Ik heb ook een vos gehad. Braafste paard wat ik ooit heb gehad. Dat was een Nimmerdor X Ariban xx. Ariban's stonden vaak als "niet zo braaf" te boek maar hij was echt een druif. Ontzettend lief en eerlijk dier. Liet me nooit in de steek in het parcours.
Kom ik daarstraks op stal, tref ik me daar toch een varken!!
[ [url=m/kmgVBo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i2dtXm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na een kwartier noeste arbeid, duo penotti![]()
[ [url=m/ncTdPm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Luna2006 schreef:Vanaf hoe oud mogen bij jullie de jonkies aan de liksteen?

We hebben ze trouwens van toen ze 4 maand oud was,dus het zit echt in haar karakter want ze heeft nooit iets tekort gehad of misdaan geweest.