Ze wordt een stuk meer paard onder het zadel. Is best nog jeugdig.. Heb maar zelden zo'n lief paard gehad!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Vulina schreef:linda2008 schreef:FF, de meest lastige met zadelmak maken worden later vaak juist de meest brave (is mijn ervaring)![]()
Dat beloofd wat voor mijn braafje
AniekR schreef:Haha Noisy, dat is nog niets. Twee weken terug had ik op fb foto's geplaatst van Lies. Die had echt net in de dikste modderpoel liggen rollen. Zat er echt een cm dik nat op
Gelukkig is het er droog wat makkelijk af te poetsen
Verder heb ik hier vroeger hele leuke vosjes onder de kont gehad. Nooit problemen mee. Eentje was een beetje verprutst en getraumatiseerd, maar uiteindelijk een pony aan gehad die letterlijk door het vuur ging.
Maar nu toch ook heel blij met m'n bruintjes
Vientje, hopelijk kan je de smid snel bereiken en gaat het snel weer beter met je merrie.
Verder een verhitte discussie hier. Lijkt me persoonlijk een wat onverstandige beslissing, maar verder zit ik niet echt in die wereld en bemoei me er verder ook maar niet mee
Morgen gaan we een beetje vast alles inpakken/klaarleggen voor komend weekend. CK begint nu echt dichtbij te komen.
Vrijdag wordt het de hele dag wassen, Lies vast vlechten en dan rijden we 's avonds vast naar KootwijkGaan daar ook kamperen, dat wordt voor mij nog de grootste uitdaging
Noisy schreef:Ik heb ook een vos gehad. Braafste paard wat ik ooit heb gehad. Dat was een Nimmerdor X Ariban xx. Ariban's stonden vaak als "niet zo braaf" te boek maar hij was echt een druif. Ontzettend lief en eerlijk dier. Liet me nooit in de steek in het parcours.
Kom ik daarstraks op stal, tref ik me daar toch een varken!!
[ [url=m/kmgVBo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i2dtXm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na een kwartier noeste arbeid, duo penotti![]()
[ [url=m/ncTdPm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Luna2006 schreef:Vanaf hoe oud mogen bij jullie de jonkies aan de liksteen?