Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat is voor iedereen een nachtmerrie! ga je haar nog wel weer laten dekken dit jaar?

we denken halverwege april of mei..

Ook al een hengst op het oog voor Guillia volgend jaar
Maar eerst gaat ze naar Viper.
leuke merries hebben jullie..
ben echt benieuwd naar waika haar veulen, kom ze maandag weer ff bekijken!
)
Ach maakt het uit als ze maar rond die tijd bevallen van een mooi gezond veulen 

hoe gaat het met je powny? zie je veulen al flink bewegen? olivia haar veulen is een druktemaker die laat zich regelmatig even `zien` arme olijfje
hihi als ik denk aan dat nick zo trapte in men buik auwie
Jullie fokkerij begint zich al aardig te vullen.
Ze moet nog twee weken, maar heeft nog geen volle uiers. Dus het zal wel wat langer gaan duren. Of kunnen de uiers ineens vollopen? 
. Nu kreeg ik gisteren van het stal personeel te horen dat ze achter wat korter loopt en mijn man was dat ook al aan mijn merrie opgevallen. De verklaring was dat het waarschijnlijk komt omdat de banden slapper aan het worden zijn en dat mensen ook moeilijker gaan lopen naarmate de bevallingsdatum nadert. Ik maak me er toch wat zorgen om en vraag me dus af of het normaal is dat mijn merrie wat korter/voorzichtiger loopt. Er is verder niks aan de benen te zien. Ze loopt niet onregelmatig of kreupel met 1 been.