Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Coldstar, gefeliciteerd!!!!
En na wat nadere info weet ik de kleur van het veulen van Conejo dus nog niet.Ik vermoedde dat Versace geen vosgen had, en dan was vos dus uitgesloten, maar Versace blijkt toch 1 voskleurige nakomeling te hebben.
AngelsDitch schreef:Neonlight schreef:Coldstar, gefeliciteerd!!!!
En na wat nadere info weet ik de kleur van het veulen van Conejo dus nog niet.Ik vermoedde dat Versace geen vosgen had, en dan was vos dus uitgesloten, maar Versace blijkt toch 1 voskleurige nakomeling te hebben.
Ik heb je even ge-pbt.
Hoe zit dat nou precies met vos.
Moet zowel de vader als moeder vosgen hebben om een vosnakomeling te krijgen?
Dus als alleen de merrie vosgen heeft, dan kan het veulen nimmer vos worden?
ColdstarZ schreef:ze heeft een mooie gelijkmatige bles.. een mooi rose neusje.. 1 donker beentje.. en de rest met wat wit... ze heeft een aalstreep weet niet waar ze die van heeft aangezien kiamo vos is en geen aalstreep heeft.. Ïndorado is schimmel en heeft ook geen aalstreep voor zover ik weet.. vandeweek gaan we onze andere merrie die helaas leeg is gebleven vorig jaar naar Jespers brengen, zal ik indorado nog eens goed bekijken...
Nucky Girl (onze andere merrie) word gedekt door Coriano.. vorig jaar is het helaas niet gelukt.. maar omdat wij een zoon van haar en Coriano hebben gehad die helaas in 2008 overleed op 5 1/2 jarige leeftijd willen wij het nog een keer proberen omdat het een super paard was voor het hele gezin...