@marije
met nieuwjaar dan misschien.... dan schrikt ze misschien van de knallen buiten
Maar ik vind niet dat zo nou zo'n gigantische buik heeft (heb wel erger gezien) misschien toch maar van een latere dekking? hoeveel dagen zou ze dan zijn?
@Crazy_funky... gefeliciteerd!! Wel oppassen met die salmonella he, kan heel erg gevaarlijk zijn.
@Neonlight ik hoop voor je dat ze eerder bevalt, want dat wachten lijkt me niks. Lizzy is noog voor de uitgerekende datum en ik ben het wachten nu al zat hihihihi
@Christamoor, dat had de merrie van mijn staleigenaresse ook niet. Totaal geen uier, zelfs de spenen waren nog vrij klein, maar een melk dat ze gaf!!! Het veulen leek wel als een paddestoel uit de grond te schieten, dus gelukkig zegt dat niet veel.
Nou bij Lizzy nog niet veel verandering, veel uier, kleinere tepels, wel is het zaakje wat meer roserood, het was eerst echt lichtrose. Ook haar kling is meer rood, maar ik had haar staart opgebonden, dus ik twijfel of het daardoor kwam (schuren ervan), ik heb het er maar weer afgehaald, dan maar een vieze staart
De uiers zijn nu trouwens erg strak, heel erg gespannen dus, je kan er nu niet meer zo in knijpen (ahhh ben ik gemeen he) Maar eten als de beste nog, luid smakkend staat ze haar natte biks te slurpen (en haar mond aan mijn haar af tevegen) Dus nog maar lekker wachten he