Nog steeds niets bij Copper en ze lijkt er ook nog niet veel haast bij te hebben De DA was er vandaag om andere merries te scannen en volgens hem kan het nog steeds van de 1e dekking zijn. Hij vond haar nu zwaar zat en het uier kan ook door de bevangenheid pas heel laat of zelfs na het veulenen pas opkomen. Maar er is natuurlijk altijd nog de mogelijkheid dat ze het vorig jaar na de 2e scan (op 7 weken) verloren is en later nog een keer gedekt is. Aaaahhhh... nu weet ik nog niets
Macy en Catrin zijn drachtig voor een '07 veulen. Kyra waarschijnlijk ook. Op de linker hoorn zat een verdikking ter grootte van een sinasappel en de baarmoeder zat mooi op spanning. Alleen op de scan was het vruchtje niet te zien Kan zijn doordat ze erg vol zat met dunne grasmest en ze was nogal aan het persen bij het scannen. Maar ook kan het zijn dat ze wel drachtig was maar het een dag of wat geleden verloren is. Maar de DA vond het wel goed aanvoelen als dracht... Volgende week vrijdag wordt ze nog een keer gescand. Voor Fleur was het nog te vroeg om wat te zien dus die wordt volgende week vrijdag ook gescand.
Maar zet maar vast in de agenda, Macy 3 april '07 uitgerekend en Catrin 9 april '07
en Nikky ook....dat vind ik ook wel leuk. Ze heeft daarstraks de hele tijd gekeken hoe het met die merrie ging van Painted Acres....kwam dan naar buiten gerend en deed verslag
Leuk Marije, proficiat....in ieder geval al 2 veulens voor 2007! Catrin haar 1e veulen..ik ben benieuwd. En Coppertje, ja wat kan ik daar nog van zeggen heh? Gewoon elke dag bij het opstaan even op de cam kijken of ze nog alleen staat...
Ik gok dat Macy wel weer wat eerder gaat Wil iig plannen dat ik begin februari weer thuis ben zodat ze dan op stal kan en dan denk ik dat ze zo rond half maart wel gaat lopen spoken... Catrin verwacht ik (gezien moeder Copper) dan ze wel wat langer draagt. Gelukkig zal Kyra (als ze drachtig is, 12 april uitgerekend) ook wel overtijd gaan dus dan kunnen de mini's daar mooi tussendoor. Zij zijn rond de 24-27 april uitgerekend als ze drachtig zijn (nog niet gescand). Fleur zou dan 30 april uitgerekend moeten zijn.