Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jessje schreef:Marlijntjuh, dan zijn onze merries exact even lang drachtig!
Wat leuk!
Maar de mijne zal wel langer dragen, die ging vorig jaar meer dan 3 weken overtijd...
Drie weken overtijd
! Ik heb echt medelijde met je! Van Missy weet ik niet of ze andere veulens overdragen heeft of niet, maar ik hoop het niet
Ik doe voorlopig nog niet mee, Neon heeft geen noemenswaardige buik.

)
pffffffffffffffff kom maar die zomer 
marlijntjuh schreef:Wat leuk! Dan kunnen wij wel heel goed onze merries met elkaar gaan vergelijken wbt buiken en uiers![]()
Drie weken overtijd
! Ik heb echt medelijde met je! Van Missy weet ik niet of ze andere veulens overdragen heeft of niet, maar ik hoop het niet
![]()
4 Lange weken waren dat

! Word gezellig morgen op school
.
) en draaide ze ineens om!! Doet ze anders nooit, als ze al schrikt staat ze gewoon in een keer doodstil. Maar ja, dat zullen de hormonen wel zijn.
maar dat maakt niks uit voor bokt, ik typ gewoon lekker verder hoor :p haha. ga even aankleden, ja sorry, ben laat, maar ach, dat is maar 1 keer per week dat ik om 11 uur nog in mn pyama loop. en daar merken jullie toch niks van. tot vanmiddag.

echt leuk, want als je zelf niet echt foto's kan plaatsen is ook niet echt leuk.... phoe krijg er nu al zin in

Vrouwtje
Wat doe je daar?

Er staat een badkuip gevuld met water, en hoe ze het doen weet ik niet, maar er is een mooi gaatje waardoor ze kunnen drinken, en dat gat hebben wij er niet ingemaakt. Ligt zeker 10 cm ijs in die badkuip, maar ze hebben zelf dus een drinkgaatje gemaakt waar precies de neus in gestoken kan worden. En ze houden het mooi bij ook, want we hebben het nog niet dichtgevroren gezien. Brave hengstjes!