Rinske schreef:Marije's stallen zijn supermooi! En ik kan het weten
Maak ik nu nog meer mensen nieuwsgierig?
nee hoor .... mij niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rinske schreef:Marije's stallen zijn supermooi! En ik kan het weten
Maak ik nu nog meer mensen nieuwsgierig?
FennekeR schreef:Ik heb vanavond alle foto's van Dirk op een CD-rom gezet en nu speel ik ze via de dvd speler af.
Zo'n kleine 400 foto's en het ís toch leuk!
FennekeR schreef:Ik heb vanavond alle foto's van Dirk op een CD-rom gezet en nu speel ik ze via de dvd speler af.
gemske schreef:Marije wat is de score nu qua dagen kegelen/melk?
djuno schreef:"nog maar" 400 foto's Fenneke?
Las trouwens vandaag dat hij dezelfe afwijking voor lege flessen heeft als Djuno....moet je hem een keer een ballon geven (wel bij blijven hoor). Djuno probeert hem dan altijd te pakken bij het knoopje...maar eer dat zover is
MarijeR schreef:28 februari begon ze met kegelen, 5 maart begon ze voor het eerst met echte druppels aan de spenen.
Dus ehm... das lang genoeg
Nado schreef:He Faniek,
is het dan niet iets om ze zo per 10 aan te bieden? Elke week weer een nieuwe advertentie op marktplaats zetten ofzo. Dan kan je ze misschien veel makkelijker verkopen PLUS dat je een stuk meer geld eraan kan verdienen 8x 40 is toch wel even 320 euro
jokeomar schreef:FennekeR schreef:Ik heb vanavond alle foto's van Dirk op een CD-rom gezet en nu speel ik ze via de dvd speler af.
DUs we kunnen er op het boxerforum nog heel veel verwachten????? }>
gemske schreef:Dat ben ik helemaal met je eens!
Wat staat ze nu trouwens voor klompendans te doen?
*lord of the dance (zo heet dat ierse dansen toch?) doen ze dat ook in Wales?![]()
Kimmes schreef:Lord of the dance IS tapdance [*olduser*]
Nado schreef:Dames, snap dat dan: Macy probeert jullie (en mij ook natuurlijk) wat Cultuur bij te brengen !
Gisteren de line-dance, vanavond tap-dance en vannacht gaat ze op de zwaardere toer met de weense wals en tegen de ochtend demonstreert ze de Tango - vlak voordat ze gaat veulenen
vanity schreef:macy heeft zichzelf versiert!
ThePast03 schreef:Kimmes schreef:Lord of the dance IS tapdance ThePast03
*gaat zich in een hoekje zitten schamen wegens domheid*