Wat ik wel apart vind is, vroeger sliep Kila altijd languit, helemaal plat (het liefst in een paar stront hopen). Nu ligt ze dus helemaal niet meer plat (want dan gaat het Birth Alarm af). Denk dat die dikke buik niet meer lekker ligt ofzo

IngLio: Kila is de afgelopen nachten ook aan het zweten geweest! Ik had de hoop dat het kwam omdat het veulentje eraan zat te komen, maar helaas: NOG GEEN VEULEN! Denk dat het dus ook te maken heb dat de temp. nu zo fors omhoog is gegaan! Wel grappig, haar uiers zien er ZO anders uit als die van Kila.
http://www.bontebende.nl/Wendy/uitgerekent1.jpg
Denk dat elke merrie haar eigen vorm van uier heeft

En het veulen van Kila kan nog wel bewegen! En niet zo´n beetje ook. Arme merrie!

Odess: Het weitje ziet er strak uit hoor!! Zeker een mooi veulenweitje. (Ik zou enkel mijn veulen/paard noooooit achter prikkeldraad zetten, slechte ervaringen mee!)
Tinne: Is een stuk van de wei afzetten geen optie? Kan ze zich toch niet helemaal vol eten.
Boldy: Kila heeft dit totaal niet, dus kan je er helaas niet mee helpen! Ze heeft voor haar uier, de aanloop van haar uier zeg maar wel iets dikker, maar dat hebben er hier meer volgens mij.
Loola: Mooi dat het goed gaat met moeder en zoon!! Vind het altijd zo schattig om dat pas geboren spul buiten te zien racen!
snoopy_689: WAT EEN BUIK!!! Jeetje zeg! Als de merrie slim is gooit ze het veulen er eerder uit!! Wel een hele mooie kraamstal zeg!
Faniek: Uiers beginnen inderdaad mooi te komen! Hoop ik alleen niet voor je dat ze gaan Macyen!
Elady: Je link doet het niet bij mij...

Sjen: Het is heel lastig te bepalen wanneer je moet gaan waken! Ik zou niet als startpunt nemen 320 dagen. Ik zou meer op haar gaan letten. Want ook al kunnen zo ineens het veulen neer leggen, er gaat altijd wel een kleine verandering aan vooraf! En als je je merrie goed genoeg kent, en je ziet dat ze ineens verandert (uier wordt ineens groter, kont wordt ineens veel zachter, vulva gaat ineens openstaan enz.) DAN zou ik gaan waken. (maar ik heb makkelijk praten hier